Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 I går kveld hadde jeg masse voksesmerter i ene foten, men regner med dette har sammenheng med bekkenløsningen. men i dag har jeg fått det i armen også... hallo? har jo ikke hatt voksesmerter siden jeg var 15 eller noe... hehe... noen som har opplevd lignende og har en teori på hva dette kan være?
Enitsirk79 Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Det er ikke væske du kjenner da? Jeg synes ihvertfall at når jeg begynner å bli hoven i leggene (før det er synlig) så kjennes det ut som voksesmerter.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Jo det er mulig, har vært litt hoven i det siste, og kjenner faktisk hovenheten i fingrene bedre på den hånden jeg har voksesmerter i... takk for svar =)
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg er MASSE plaget av såkalte voksesmerter i armer og bein! Har vært mye plaget med dette siden jeg var veldig liten, så gav det seg litt i tenåra, for så å komme tilbake nå en stund for noen år siden. Hos meg tror jeg ikke det har så mye med graviditeten, men av og til er det skikkelig akuttkramper, og det har nok med graviditeten å gjøre. Da tar jeg magnesium tabletter, og det hjelper veldig! Mot voksesmertene så pleier jeg å sitte i badekaret/dusjen og spyle beina med kaldt,varmt,kaldt,varmt vann annenhver gang, for å få i gang blodsirkulasjonen. Har også hendt jeg har ligget med våte kalde håndkler snurra rundt beina og armer. Dette er vondt altså! Kommer også ofte hvis jeg har anstrengt meg litt mye.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Uff, høres ikke noe kjekt ut =( regner med at dette bare er pga væske, siden jeg jo er litt opphovnet... kjennes ut som begynnelsen på en senebetennelse egentlig... huff, håper IKKE det er det altså! kanskje jeg skal ta meg en dusj etterpå for å se om det hjelper... takk for tips =)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Det kan være at du får vondt fordi du har kommet så langt ut i svangerskapet ditt. Alt blir tyngre, og kroppen ikke minst. Når man blir større får man også en helt annen holdning. Det er forklaringen fysioterapauten min har gitt meg. Har vondter både her og der nå. Er i uke 35.
Annie Bailey Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har også begynt å få noe som jeg syns minner om voksesmerter.. Ikke direkte vondt, men ubehagelig.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 det gikk over i natt, da. er verst på kvelden så er kanskje pga væske, pluss at joda, jeg begynner å bli stor så man får vel vonter både her og der... =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå