Gå til innhold

Mensmurringer og kynnere i uke 28...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 28+6 i dag og har siden i forigårs hatt mye (omtrent hele tiden egentlig) mensmurringer og en del kynnere. Ikke noe vondt eller noe da. Noen som vet hva det kan komme av og om det er noe jeg kan gjøre? gidder ikke ringe føden for å spørre om det heller liksom, siden det ikke har blitt noe sterkere. kynnerne er ikke vonde, det er bare mange av dem. og mensmurringene (sitter forresten i ryggen og over skambenet) er ikke så veldig vonde heller, bare sånn ubehagelig...

noen med tips og synsing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde kynnere i uke 28.. men så gav det seg i uke 30. kom igjen nå i uke 33.. vet ikke hva du kan gjøre ol. eg lot det bare stå til..

Skrevet

Ok =) ja jeg får vel bare vente til det går over... huff, ikke noe gøy men sånt må man vel tåle... =P får prøve å ta det med ro i morgen så går det kanskje over...

Skrevet

sex er ikke tingen når ein er plaget med kynnere!! er helt grusomt en stund etterpå.. syns eg da..

Skrevet

hehe nei ikke så lurt det... hihi =) nei tror nok sambo får klare seg selv hvis han vil ha seg noe i kveld.. =P hihi ... (nå begynner jeg å bli overtrøtt altså!)

Skrevet

hehe.. du gjør det ja ;) ikkelenge før eg og gjør det.. men bør vell legge meg eg.. mne kjedeli å legge seg alene:P

sambo erpå vei hjem frå kamp..

Skrevet

Nei kjedelig å legge seg alene! hehe rare mannen jeg bor med er ute på joggetur han, midt på natta... =P hehe skrev nettopp et innlegg om det. glad han ikke dro meg md da, da hadde vel kynnerne blitt værre... eller, tror egentlig jeg hadde strøket med av åndenød før kynnerne hadde fått sjans til å komme.. =P

Skrevet

dytter siden det bare blir vondere og mere... =(

Skrevet

Hvorfor ringer du ikke føden å hører med de hvis det er vondt. Kynnere skal IKKE gjøre vondt, det fikk jeg beskjed av jm,

Skrevet

Vil ikke mase på de... har vært der inne to ganger allerede... og kynnerne er ikke vonde, er menssmertene som er plagsomme... så lenge ingenting tar seg opp og blir verre er det vel ikke noe farlig?

Skrevet

Okey, trodde du mente kynnerne var vonde. Tror ikke det er farlig, men jeg er ikke sikker. Håper du blir bedre =)

Skrevet

Nei de er jo ikke akkurat gode da, men ikke noe verre enn de har vært før. er mest menssmertene som er plagsomme. er bare det at jeg plutselig har fått så mange kynnere... jaja, det er vel normalt . takk for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...