Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Er 28+6 i dag og har siden i forigårs hatt mye (omtrent hele tiden egentlig) mensmurringer og en del kynnere. Ikke noe vondt eller noe da. Noen som vet hva det kan komme av og om det er noe jeg kan gjøre? gidder ikke ringe føden for å spørre om det heller liksom, siden det ikke har blitt noe sterkere. kynnerne er ikke vonde, det er bare mange av dem. og mensmurringene (sitter forresten i ryggen og over skambenet) er ikke så veldig vonde heller, bare sånn ubehagelig... noen med tips og synsing?
Poteto Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 eg hadde kynnere i uke 28.. men så gav det seg i uke 30. kom igjen nå i uke 33.. vet ikke hva du kan gjøre ol. eg lot det bare stå til..
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Ok =) ja jeg får vel bare vente til det går over... huff, ikke noe gøy men sånt må man vel tåle... =P får prøve å ta det med ro i morgen så går det kanskje over...
Poteto Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 sex er ikke tingen når ein er plaget med kynnere!! er helt grusomt en stund etterpå.. syns eg da..
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 hehe nei ikke så lurt det... hihi =) nei tror nok sambo får klare seg selv hvis han vil ha seg noe i kveld.. =P hihi ... (nå begynner jeg å bli overtrøtt altså!)
Poteto Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 hehe.. du gjør det ja ikkelenge før eg og gjør det.. men bør vell legge meg eg.. mne kjedeli å legge seg alene:P sambo erpå vei hjem frå kamp..
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Nei kjedelig å legge seg alene! hehe rare mannen jeg bor med er ute på joggetur han, midt på natta... =P hehe skrev nettopp et innlegg om det. glad han ikke dro meg md da, da hadde vel kynnerne blitt værre... eller, tror egentlig jeg hadde strøket med av åndenød før kynnerne hadde fått sjans til å komme.. =P
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 dytter siden det bare blir vondere og mere... =(
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Hvorfor ringer du ikke føden å hører med de hvis det er vondt. Kynnere skal IKKE gjøre vondt, det fikk jeg beskjed av jm,
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Vil ikke mase på de... har vært der inne to ganger allerede... og kynnerne er ikke vonde, er menssmertene som er plagsomme... så lenge ingenting tar seg opp og blir verre er det vel ikke noe farlig?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Okey, trodde du mente kynnerne var vonde. Tror ikke det er farlig, men jeg er ikke sikker. Håper du blir bedre =)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Nei de er jo ikke akkurat gode da, men ikke noe verre enn de har vært før. er mest menssmertene som er plagsomme. er bare det at jeg plutselig har fått så mange kynnere... jaja, det er vel normalt . takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå