Gå til innhold

Misliker dere å gi mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever at mange syntes det er dumt å gi mme, og går langt for å unngå det. Men jeg er desverre nødt å gi hver kveld da jeg er tom etter en lang dag med amming. Har en stor gutt som krever mer enn jeg har.

Hva mener dere og hvor ofte og hvor mye gir dere og hvor gammel er deres baby??

Litt mangen spm, men håper på mangen svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir 230 ml 4 ganger i døgnet. Hun er akkurat 3 mnd, og har fått bare erstatning siden 16 mai. Jeg ble syk og mistet melken. MME er genialt syns jeg.

Skrevet

Nei nei du må ikke tenke sånn. MME er jo helt unikt å gi babyene våre som tilegg eller helt. Tenk før så kokte de opp vanlig melk med sukker i... MME er næringsrikt i hver dråpe. Jenta mi er 4 mnd, får 4-5 måltider (pr.ca.170 ml med Hipp1 m/ 1 ts. malt i). Jeg har brystbet. (stafylokokker) som jeg ikke blir kvitt, går fortsatt på antibiotika. Gjør så jæ.. vondt at jeg trappet raskt ned amminga. Jeg fullammet de to første i 6 mnd. Tenkte også tanken at dette var et nederlag først, men hvorfor bruke tid og energi på det, nei dette er dyrbar tid (som går altfor fort) som man skal bruke til kos med den nye verdensborgeren?

Skrevet

jeg gir 100 til 150 ml hver kveld til stoor 2 mnd gutt. Hvis jeg ikke gir våkner han flere ganger om natten og hyler med puppen så det ender med at jeg står døtrøtt på kjøkkenet kl 5 o m morningen å varmer mme. funnet ut at det er like greit å bare gi han det på kvelden så vi får en god natt begge to og er opplagt og i godt humør hele dagen. men nå virker det som om han liker flaska bedre enn puppen. hva gjør jeg da???

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...