Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg satt i sofaen en søndagskveld og så på tv..skulle opp fra sofaen og hente et glass vann og i det jeg reiste meg opp skvatt jeg til da det skjentes ut som om jeg skvetta i buksa.. Satte meg ned igjen i sjokk og bare ble flau:) D ajeg reiste meg opp for å gå og skifte truse skjedde det igjen og da begynte jeg å skjønne det. Fødte datteren min 11 timer etterpå. Hodet var festet i mitt tilfelle. Da kommer det ikke så mye vann.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 okay.. for hodet er festet.. så det er bare nett så man skvetter litt på seg?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 hei:) vannet mitt gikk og for å si det slik,det kom UTROLIG MYE VANN!!! He he Skulle reise meg opp og kle på meg(hadde lagt meg for kvelden),men buksa ble ganske våt.. Hodet var også festet her,men det rant bra for det ja:) Siden fortsatte det å lekke,spesielt når jeg hadde rier...
Poteto Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 okay. takk for svar. er helt grønn når det gjelder sånne gravide ting hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå