Gå til innhold

Vilken stol skal jeg kjøpe til vesla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er nå 5 mnd og vi har begynnt og tenke litt på og kjøpe stol til henne.

Men vilken stol er da best og kjøpe? Tenker da på pris, hvor lenge hun kan bruke den, hvor praktisk den er. O.s.v

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv er jeg veldig fornøyd med stokke sin tripp trapp stol.. Den har ett åringen brukt siden han kunne sitte selv, og 5 åringen har sin egen som han bruker.. den kan reguleres og om ønskelig og brukes av voksne..

Skrevet

Noe sånt har vi tenkt litt på. Hva koster en sånn? Og hvor kan man få kjøpt en sånn? =)

Skrevet

Vi har hokus pokus stol.. Kjempe fornøyd med den :)

Er 3 muligheter... Høystol, gyngestol med ratt eller lav stol med bord :)

Skrevet

Hvor kan man kjøpe det?

Skrevet

Har på babyshop bl.annet..

Skrevet

toffeliten.no

(tøffeliten.no)

har nettopp bestile en slik stol, 599.00 + frakt...

hmmm...lurer på hva frakta kommer på jeg...det sto det ikke noe om...er det noen som vet det??

Det var en sofus høystol, som kan forandres i 3 forskjellige stillinger....

håper bare ikke jeg ble lurt nå asså....hehe...

Skrevet

Kjøp en tripp trapp stol. Den har du så lenge hun bor hjemme og når hun flytter hjemmefra og får egne barn så er nok stolen fortsatt like fin..

Den er helt genial.

Den koster vel rundt en 1000 lapp. Er ofte på tilbud på babyshop.

Skrevet

Vi har forresten 3 tripp trapper i hus. Har en som vi har arvet og to som vi kjøpte på salg på babyshop. De er også geniale for meg å klatre på for å nå opp i overskapene :-)

Skrevet

Jeg ville investert i en tripp trapp stol ;))

Skrevet

Tripp trapp er det som vi har tenkt mest på ja. =)

Ikke umulig at vi snart kjøper en sånn til henne snart.

Synes bare at dem er litt dyre. Ikke det at det er dyrt egentlig, med tanke på hvor lenge hun har brukt for den. Men har jo ikke så god råd akkuratt nå da. Hmm.. Får se om det blir stol for pengene jeg får når jeg selger mobilen min kanske. :-D

Skrevet

Det selges jo stadig billige tripp trapp på finn eller zett.. Jeg kjøpte to brukte på zett i vinter, en til hver av barna. Skulle egentlig male dem blå og rød, men de så så fine ut, som nye, så venter litt, skal male dem med tid og stunder.. ;-)

Betalte 700 med frakt for de to stolene. Syns ikke det var så ille.

Skrevet

vi har kjøpt en sånn annen stol som kan gjøres om til bord også..hun sitter der med leker på...har ekstra pute bak ryggen da...der sitter hun og smeller lekene i bordet og bråker skikkelig...såhh gøy:):)tar helt av noen ganger...hun er snart 5 mnd:)

Skrevet

Tripp trapp stol anbefaler jeg.. Har 2 stk.. 6 åringen bruker sin enda..

Skrevet

har tripp trapp og, storesøster bruker den enda, hun er 4 år:) men er smak og behag det..jeg syns den andre er best til de helt små fordi den har litt forskjellige muligheter:)

Skrevet

tripp trapp eller kiddo stol.

skal kjøpe meg det nå, selv om hun er 2 år. den stolen kan hun sitte på hele tiden

Skrevet

ville velgt en tripp trapp ja. jenta vår har tripp trappen som pappan brukte som liten å han er bikka 28 år, å stolen er like fin.

koster litt men varer der etter også

Skrevet

Anbefaler ogso tripp trapp stolen! Snuppa bruker den samme jeg brukte da jeg var liten..

Skrevet

Stokke tripp-trapp. Den kan man ha lenge!! (Sitter på en selv i skrivende stund;)

Skrevet

Kiddo tripp trapp er en super stol. Eldstetøtta brukte den til hun var 7 år. Nå er det lillesøster som bruker den. Kostet vel en 1000 lapp for 8 år siden.

Skrevet

Har brukt slik gammeldags stol som kan gjøres om til bord og stol til mine. Veldig praktisk også, syns jeg. Ungen kan bruke det som støtte når begynner å gå. Kan plasserer bordet/stolen på stua og se barnetv eller dersom hele familien skal sitte et annet sted enn på kjøkkenet, uten å være redd for at sofaen blir griset til av masse mat. Da kan ungen sitte rett ved siden av salongbordet med sitt bord, og grise så mye han/hun vil, samtidig som hele famen er samlet. Kan også sitte i den og leke, tegne, pusle m.m. Så synes alt i alt at denne løsningen er mest praktisk og anvendelig.

Skrevet

Vi er kjempefornøyde med tripp-trapp-stolen. Jeg har hatt samme stolen til alle.. eldstemann er 18 år...... og stolen er like fin!

Skrevet

Har en stokke stol og en kiddo stol,liker best kiddo stolen.Kan legges litt i sammen. Lett å bytte fra stor til liten unge når en får besøk.

Skrevet

vi har den orginale gamle tripp trappen til begge våre. har brukt den fra de begynte å sitte i sånn stol..

Putta en liten pute i ryggen så de ikke sveiva rundt..

husker ikke pris på den jeg, men jeg brukte min så lenge jeg bodde hjemme. hadde den ved skrivepulten på rommet mitt de siste årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...