Shabby Cheap Chic Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Hvorfor ikke??? hmm, tok i mot den velkomstpakka jeg, men meldte meg ut igjen... veit ikke om jeg vil inn igjen.. men er det noen andre fine klubber for babyer da?? jenta mi er 3 mån hehe
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg er med.. Ikke fornøyd. Mottatt 5 pakker i alt, sendt tilbake alle sammen untatt velkomstpakken. Dyrt for så lite synes jeg. Skal melde meg ut
grå :) Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 har vært. synes det var helt greie bøker, men kom fram til at det var billigere å gå på bokhandelen. bokklubbens barn har du jo da. mener de ter det den heter. der er moa med, men mest fordi jeg ikke har giddi å melde henne ut. greie bøker der også, men bokhandleren er egentlig like grei
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2007 da gidder jeg ikke hvis det ikke er no særlig.. har ei "venninne" som absolutt skal verve meg... hun sier den er sååååååå bra..
Mynona Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Jeg er medlem. Er fornøyd jeg, men pakkene er dyre da. Avbestiller de jeg ikke vil ha.
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2007 ok er det noen andre lignende klubber..?? bortsett fra reine bokklubber?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 For dyre pakker for det man fikk. Meldte oss ut etter bare et par pakker. Nå har pappa meldt henne inn i ole brumm klubben og tingene som kommer derfra liker hun kjempe godt, hun får bestikk, fat, bamser og bøker derfra :-)
Sjefsmegga Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 I grunn fornøyd jeg...så langt...jentungen på 20 mnd elsker de bøkene og er helt spinnvill hver gang det kommer ny bokpakke :-)
suseduse Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 jeg er, og er sånn midt på 3 fornøyd.. noen av pakkene er kjempe fine, mens andre er ikke så veldig intr. ja, jeg veit man kan avbestille, og sende i retur, men det får jeg ALDRI surra meg til...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Vi er kjempefornøyde vi :-) Snuppa er 18 mnd, og har vært med siden dag 1. Alltid en bok hun storkoser seg med. Hun har også vært medlem av bokklubben barn og den var vi ikke fornøyd med. Der var bøkene IKKE tilpasset alderen hennes slik at hun kunne kose seg med bøkene selv. Mormoren hennes har medt henne inn i ole brum klubben og bøkene der er fine, men ikke slik at hun kan lese de selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå