Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

snakka du med hun anneli som jeg anbefalte som solist? vet du hvor mye hun tar i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Henne prata jeg ikke med, men prata med Merethe Trøan tok 5000 kr timen tror jeg, og ei anna tok 2500 for to sanger. Har heldigvis funnet en kompis som vil synge ;)

Skrevet

whooo det var dyrt ja. kjenner jo en del musikere, men har litt trøbbel med å bare høre hvor mye de skal ha. føler liksom press på å velge akkurat dem:/ hehe men ikke aktuellt å gi 5 lapper nei...

Skrevet

Gubben ringte rundt og spurte litt pris og litt om datoen passet. Mulig han snakket med henne, men da kunne hun ikke den dagen for har ingenting notert på henne... 5000 er syyyykt. Må bare spørre om pris. Si dere har en vurderingsrunde. I denne setting kan man ikke føle seg presset til noe, for man kan spare 1000 lapper på mye forskjellig.

Skrevet

kan jo hende jeg kan klare å forhandle meg til en grei pris. må si man må ha troa på seg selv ved å forlange 5000:))

vet musikere for kirka bruker ligge på 1500-2000 for en gudstjeneste så har ikke noe lyst til å overstige det.

finnes jo musikkskoler og sånt jeg kan høre hos også som kanskje har litt lavere forventninger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...