Kystrøya Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 jeg er så forferdelig redd for å miste igjen at jeg klarer egentlig ikke glede meg over det. Forferdelig, men sant... Hadde MA i desember, 9 uker på vei. Et sjokk, som det selvfølgelig er for oss alle som har opplevd det. IKM nå i helgen, 2 positive tester, så jeg er nok gravid igjen. Kjenner meg veldig gravid og. Ømme bryster, oppblåst og treg mage, trøtt og sliten. Men disse smertene (eller hva man skal kalle det) jeg har ifra livmoren plager meg veldig. De gjør at jeg tror jeg egentlig skal få mensen snart... Mest sannsynlig er det livmoren som strekker seg for å gjøre plass til det voksende frøet, men det gir meg likevel en uggen følelse...
rødhetta...- Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 skjønner du er redd for å miste igjen, men de mens murringene er nok helt normalt.,gratulerer så masse da hvil deg og unngå stress
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer!!! Skjønner at du er redd men det vil nok med størst sannsynlighet gå bra! De fleste her inne på siden skriver at de kjenner smerter lignende menssmerter ved ikm når de er gravide, så det er nok helt normalt det du kjenner! Har selv aldri opplevd å være gravid så kan ikke gi noen gode råd, krysser fingrene for deg!
2søtesmåh Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Men du hjelper jo ingen ved å gå og bekymre deg?? Det fører i verste fall til at du får sorgene to ganger med å ta dem slik på forskudd: Og når har du tenkt å slutte å bekymre deg?? Etter 9 uker, 12 uker, 15 uker 18 uker, etter fødsel, når barnet er 1t år, tre år, femten, flyttet hjemmefra???? Det har seg sånn at det alltid,-og med alle sammen kan gå galt når som helst og hvor som helst, men vi kan bare ikke gå og vente på slike katastrofet. Prøv og gled deg over nuet, tror også det har positiv innvirkning på alt om man greier å tenke positivt og glede seg over det man har og ikke gå og tenke på alt som kan gå galt. Det gjelder livet generellt og ikke bare oss som er/prøver å bli gravide. Hilsen en fra 3.tri Lykke til. Dette går bra vettu )
Kystrøya Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Klart jeg gleder meg masse, og klart jeg ikke kommer til å bekymre meg i 15 år eller resten av livet. Og jeg kommer heller ikke til å gå og vente på katastrofe som du så "pent" sier det. Hallo... Men det er lov å være bekymret likevel. Gleder meg utrolig mye, og prøver å tenke at denne gangen SKAL det gå bra, og i februar får vi et nytt lite barn =)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Det er helt klart lov å være bekymret.. Mistet selv i uke 8 i februar og vet at neste svangerskap kommer til å bli angst preget.. dette er følelser det er vanskleig å kontrollere.. sånn er det bare..Lykke til.... krysser fingrene for deg.
Brunetta =) Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har mistet 4 ganger totalt og har tre barn. Jeg ble sykemeldt hele svanger skapet da jeg hadde angst for og miste igjen og på grunn av faren for og miste. Ikke noe problem det, så fortell legen dette og du får ha den tiden du trenger til og tenke på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå