Gå til innhold

Gleder meg noe sinnsykt til mårra dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For da skal jeg sette meg på toget og reise til mine foreldre.. Også skal jeg se junior igjen. Han ha vært hos dem på ferie siden forrige søndag - så skal bli så godt å se han igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, ja da kan jeg tenke meg at du er utolmodig etter å få satt deg på det toget :-)

Jeg var vekke en uke fra guttene mine i fjor høst, og det var nesten uutholdelig!! Savnet de så vanvittig mye!!

Skrevet

Ja, har savnet han noe helt sinnsykt. Men tror det nok ha vært værts for oss foreldre, for han ha stor kost seg. Ha vært på lekeland med onkelen sin, lekt masse med sine besteforeldre og vært på tivoli med sin tante. Og tiden ha i grunn gått fort, fått gjort unna en hel den masse her i huset som ha stått på vent. men gud så stille det ha vært i huset..ha prøvd å snakke med han på tlf men det ha han ikke hatt tid til, han ha sagt hei mammaen min og hade også ha han lagt på.. :o)

Skrevet

Ja, det er som oftest værst for oss, barna koser seg nok med ekstra oppmerksomhet fra de andre :-) Ofte blir de bortkjemt også :-)

Høres hvertfall ut som gutten din har hatt det bra :-)

God tur i morra, da :-)

Skrevet

Takk for det, ja han er nok blitt litt bortskjemt.. Men ettersom han ikke ser dem så ofte og lærer at det skjer av dem og ikke hver dag av oss foreldre så kan dem bare skjemme han bort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...