Gå til innhold

Noen vært i Riga med...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... baby på 7 mnd? Har bestilt tur dit, kun 4 dager. Noen som har tips og/eller råd? Hvordan var det der? Takk for svar! :)

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ja fikk ingen svar men da har vi vært der!

Kjempefin tur, ikke noe problem med små barn. Mange barn på flyet over. Riga er en søt "liten" by. Fine gater, vennlige mennesker og mye shopping. Selv om det krydde av norske og skandinaviske butikker/filialer der. Måtte le litt av det, : Narvesen, cubus, lindex, dressmann, bik bok, DNB nord! for å nevne noen.

Fikk kjempebillig og bra manicure, spiste godt og koste oss.

Tok også taxi ut til den lengste og mest langrunne, finkornete stranda vi har sett! Litt kaldt vann, men herlig strand.

Kunne godt tenkt meg å dra tilbake til Riga en gang. Begrenset hva en får sett på 3 dager. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...