Gå til innhold

hvor dum kan en bli i nøtta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg ha dette ut. Bare måååå! Svarte faen... hvor vanskelig er det å søke seg på nav sine sider??? Er EN person jeg snakker om her. Det er nå i kveld kommet ikke mindre enn 3 innlegg om det samme skvalet. Tre innlegg om nøyaktig det samme. Og ellers så kommer det samme spørsmålet hver dag ellers i uka. Og hun har fått utfyllende svar av ei som tok seg tid å svarte så godt hun kunne. Og det var et godt svar og forståelig. Kan ikke denne personen slå seg til ro så lenge da? og vente til mandag med å ringe nav?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ikke ta med jobben hjem....?

Skrevet

Ja, jeg så de innleggene jeg og.. Herregud liksom. 3 jævla innlegg om det samme på en halvtime eller noe..

Skrevet

Ja hvor dum går det an å bli i nøtta å ta seg tid til å skrive et innlegg om det samme som er blitt stilt 3 ganger på en halvtime av meg? Synes det er så kjekt jeg å se hvor dere bryr dere om meg, å ta dere tid til å gjøre slikt som dette. Jeg skal gjøre så godt jeg kan å skrive og svare så godt jeg kan videre om det kommer flere innlegg enten på denne siden eller andre så kan vi diskutere hverandre om i mente..ja kanskje det er lurt å tenke på at dere er blitt gravide og er fulle av hormoner, da har dere muligheten til å virkelig få dette blåst ut og andre ting dere ikke liker. Det er veldig lurt. Så gi meg en lyd om dere trenger å få ut noe så skal jeg hjelpe dere..så kom igjen, hiv dere på denne karussellen som en viss anonym har lagt ut, det er lurt det. La det gå ut over andre så slipper dere å føle dere så sinte.

Skrevet

heffalump1: ikke bry deg. jeg kan love deg (og jeg har vært der før) at det eneste som får dem til å slutte, er hvis du overser dem!

Skrevet

Jeg pleier å overse dem, men følte jeg ville svare de med å svare så dumt at de ser hvor dumt det er å skrive innlegg om det. Forstår?

Skrevet

Jeg må igrunn si at jeg har store problemer med å skjønne hva du mener alltid Heffalump1. Du skriver ufattelig dårlig norsk.

Og når du har skrevet innlegg om dette flere ganger denne uken, og da tre stk på kort tid i går, hadde det ikke gått mye raskere å bare ringt NAV? da hadde du jo fått svar på ALT du lurte på med en gang!

Skrevet

ja jeg kan forstå veldig godt at jeg er vanskelig med å bli forstått iblant. Takker og bukker for dere som gidd å ta dere tid å svare meg, jeg er flink til å finne andre måter å tenke på som gjør at mine spørsmål kan virke like, men for meg er de ikke det. Han flott dag.

Skrevet

Synes det er litt trist når det kommer sånn innlegg som dette her... Greit om man kanskje synes det er irriterende, men kan man ikke bare la være å lese da? Synes heller man burde ha den innstillingen at "ingen spørsmål er dumme" jeg da. Hvis ikke kanskje folk ikke tørr å spørre om ting, fordi de er redde for å bli skjelt ut på krangle.

Selvfølgelig kan man gå tilbake å se om det er gamle innlegg om det samme, men det er ofte man vil formulere spørsmålet selv, og føler seg tryggere på svarene man får da. Og hvis man er urolig og usikker på en ting, vil man gjerne ha flere bekreftelser på at man har forstått ting riktig.

Og dessuten er det ikke bare bare å ringe nav. De hadde snytt meg for masse penger hvis ikke jeg hadde skjekket ordentlig opp i ting selv, og hadde hatt folk rundt meg som kunne hjelpe meg å hente inn informasjon.

Skrevet

Prøvde nå å svare henne i går jeg da, men fikk så hatten passet om at jeg hadde hisset meg opp og en unnskyldning hvis vedkommende hadde ødelagt kvelden min?

Merkelig måte å ta i mot et svar på synes jeg da!

Skrevet

Du ble jo hudfletta jo @nne p@ l@nne...

Skrevet

Har ikke lest innleggene, så hvis jeg har feil beklager jeg...

Skrevet

anne på landet: det kommer jo an på hvordan du ordla deg i tekst på i går som resulterte at jeg misforstod deg og du ordla deg feil slik at jeg misforstod, et eller annet. Som en annen en også sa til meg, synes du skriver så rart noen ganger og at det er vanskelig å forstå hva jeg mener. Skjønner du?

Skrevet

Da må du ha strøket så jævlig i norsk at det er kun en ting for deg å gjøre, ta opp norsken din. For det anne på lanne skrev til deg, var umulig å ta slik du gjorde. Det er langt fra første gang du halshogger noen som sier deg i mot. Kansje på tide å ta litt konstruktiv kritikk?

Skrevet

heffalump 1 har 3 typer innlegg.

Enten, "hvorfor går alt galt for meg eller hvorfor er alle så slemme" eller så er det ett eller annet om uføretrygd osv.hun er da tidligere nicket "uføretrygdet jeg?" og er ikke her inne verken for å bli gravid eller for å prøve å bli gravid.bare overse innlegg dere synes er teite ,så gir hun seg nok

Skrevet

Tror hun også var under nicket "Er det bare meg som..." eller noe i den duren, kan det stemme?

Skrevet

korrekt! hun opererer med masse forskjellige nick alt ettersom hva hun har å spørre om .sjukt at folk bruker så mye tid på å surfe på en sånn nettside når en verken er forelder eller har tenkt å bli det.

Skrevet

Helt riktig, jeg strøk i norsk, operer med flere nick, og elsker denne siden. Kunne ikke klart meg uten. Hahaha det snakker dere om, hormonbomber, og dere klarer ikke å la hver å skrive flere innlegg om hvor dum i nøtten det går an å bli, akkurat som at ikke folk er lei meg fra før...flott at dere vet at jeg ikke er foreldre eller har tenkt å bli det. Så kan jeg komme med flere spørsmål når jeg lurer på det, for dere har jo svaret...:) Tusen takk. Nei jeg er ikke en eller annen uføretrygdet, nei jeg strøk ikke i norsk, men er ikke alltid like lett å formulere seg på norsk eller engelsk eller hva du nå vil. Ikke alt er like lett å forklare verbalt heller. Ikke bryr jeg meg om dere heller. Jeg lurer på masse mellom himmel og jord og her inne er de fleste venner, men en tid tilbake for mange år siden, da var det masse skittkasting her inne. Så får vi se om den tendensen er kommet tilbake. Jeg har vært her inne lenger enn der tror...

Skrevet

anne på landet: når man bruker utropstegn etter en setning som du gjorde når du skrev at jeg kunne ringe NAV, det var derfor jeg skrev som at du var sint når jeg skrev innlegget, hadde du ikke gjort det så hadde jeg ikke blitt sint, så kanskje du som er dårlig i norsk;()

Skrevet

Jeg har aldri pastått at jeg er så veldig god i norsk heller jeg. Og dette dreier seg da heller ikke om meg, eller? Det er ikke jeg som er HI hi dette innlegget.

(men jeg begynner jo å bli enig med HI)

Skrevet

Vil bare kommentere at jeg heller ikke brukte ..!!.. i hver setning, men jeg la vel på et par ekstra på slutten når jeg oppfordret deg til å sende en mail hvis du ikke ville ringe (du virker jo ikke helt stabil i psyken mener jeg, så kunne jo hende du hadde opparbeidet deg litt telefon angst også)

Hvis du klarer å ta det så skrekkelig ille opp så, deg om det.

Samme det, gidder ikke å krangle mer med deg!

Skrevet

Heffasurpromp1: Slutt å vær så hårsår og kritisk til andre. Ikke rart du ikke får hjelps hos NAV. De tror de sitter på egen lommebok, og du vet bedre enn alle andre. blir kræsj av sånt da!

Skrevet

Helt riktig, jeg strøk i norsk, operer med flere nick, og elsker denne siden. Kunne ikke klart meg uten. Hahaha det snakker dere om, hormonbomber, og dere klarer ikke å la hver å skrive flere innlegg om hvor dum i nøtten det går an å bli, akkurat som at ikke folk er lei meg fra før...flott at dere vet at jeg ikke er foreldre eller har tenkt å bli det.

Sitat fra heffaprompen.

hva i all vide verden gjør du inne på en sånn side egentlig? kan du ikke flytte inn på tryneboka eller på nettby, så har du mange andre å snakke med som ikke bare dreier seg om å lage barn?

du mnå jo være alvorlig syk som bosetter deg her inne over lengre tid når du verken prøver eller er mor.eller er far eller skal bli far.

jeg kan bevise at du er uførtetrygdet jeg, det ligger faktisk som svar på et annet innlegg lenger ned på krangle. da du tilfeldigvis glemte å slette nicket dit før du bytta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...