wirre;o) Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 er det flere enn meg som synes det er rart å se kroppen sin i speilet etter å ha fått barn? Nå er snuppelura 4mnd og 14 dgr og jeg har ikke kroppen min tilbake ennå.... jeg har ingen bukser som passer ennå, og i dag har jeg og resten av gjengen vært over grensen for å finne en billig bukse til jeg er tilbake til normalen.... en svært lite oppløftende opplevelse. så nå sitter jeg å dytter i meg godis, og håper på å få høre her inne at kroppen min vil komme tilbake om en liten stund! takk for all positiv tilbakemelding:)
manonym Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Du får joine oss i Projekt sexy mama, en gjeng som skal spise litt sunnere og slikt, er vi heldig så mister vi noen kilo også
wirre;o) Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 jeg tror jeg satser på sukkerdietten:) jasså ja, Projekt Sexy Mama...PSM.. I'm in!!!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg fikk barn for ca 17 mnd siden og har enda ikke kroppen min tilbake, 2 buksestørrelser større en jeg var da jeg ble gravid (har i ettertid funnet ut at jeg kansje var litt for tynn da nå når jeg ser på folk som bruker den størrelsen i klær ) men uansett så synes jeg at magen henger ut her og der såeee vi bruker samme dietten Godis, godis og atter godis og håpet om at jeg skal våkne en dag med min gammle kropp :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå