Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere enn meg som synes det er rart å se kroppen sin i speilet etter å ha fått barn? Nå er snuppelura 4mnd og 14 dgr og jeg har ikke kroppen min tilbake ennå....

jeg har ingen bukser som passer ennå, og i dag har jeg og resten av gjengen vært over grensen for å finne en billig bukse til jeg er tilbake til normalen.... en svært lite oppløftende opplevelse. så nå sitter jeg å dytter i meg godis, og håper på å få høre her inne at kroppen min vil komme tilbake om en liten stund! takk for all positiv tilbakemelding:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får joine oss i Projekt sexy mama, en gjeng som skal spise litt sunnere og slikt, er vi heldig så mister vi noen kilo også;)

Skrevet

jeg tror jeg satser på sukkerdietten:)

jasså ja, Projekt Sexy Mama...PSM.. I'm in!!!

Skrevet

Jeg fikk barn for ca 17 mnd siden og har enda ikke kroppen min tilbake, 2 buksestørrelser større en jeg var da jeg ble gravid (har i ettertid funnet ut at jeg kansje var litt for tynn da nå når jeg ser på folk som bruker den størrelsen i klær :P ) men uansett så synes jeg at magen henger ut her og der såeee vi bruker samme dietten :P

Godis, godis og atter godis og håpet om at jeg skal våkne en dag med min gammle kropp :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...