Honningmelon Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hvor lenge er dere der om gangen da? Vi er hos mine foreldre et par ganger i uka, og de syns det er stas hvis vi kan være der i mange timer. Fra for eks. 12-19. Sambo syns dette blir litt lenge da :-)
BettyBoob Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 idag var jeg og pjokken hos pappa fra kl 1630 til 1830 og spiste middag. Pleier ikke være så veldig lenge, for de bor 500m nedi veien
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Hos mamma er vi gjerne en uke eller to i slengen siden hun bor langt vekke. Svigersene bor her da og da er vi gjerne noen timer når vi er der:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Noenganger drar vi så klumpen får luren sin hos dem.. da fra ca 11- 17.. Ellers drar vi når han våkner ca kl 14 og er der til ca 17..
*Isabell* Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Når vi er hos svigermor er det alt fra en time til 4-5. Hos mamma og de er det alltid en helg siden de bor to timers kjøring unna. reiser vi på dagstur dit reiser vi tidlig og kommer hjem sent.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Når vi er hos svigers så er vi enten hele dagen, fra formiddag til kveld eller som kommer vi litt utpå dagen og ligge over, dem bor 12 mil unna.. Når vi er hos mine foreldre er vi min en helg da dem bor 39 mil unna.
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Vi er bestandig en helg der, for de bor 3 timer unna. er der ofte eghentlig... Går kjempe fint. men sambo hater å være 2 uker om gangen hos mine 1 gang i året
Mom2Two Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 For å være ærlig er jeg enig i at det er lenge når man ses to ganger i uka.. Hadde du orket å være sammen med svigerforeldrene dine 14 timer i uka da?
grå :) Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 bruker å være der en helg i slengen eller feks ned til mine på fredag ettermiddag, til svigers i løpet av lørdagen og hjem søndag kveld /natt
Honningmelon Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2007 Nei, jeg hadde faktisk ikke orket å være sammen med svigers 14 timer i uka, så jeg forstår han :-) Men, det er ikke hver gang vi er så lenge da.
snowstorm73 Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Vi er hos svigers på lørdag. Har blitt en vane at vi spiser rundstykker med godt pålegg der. Koselig det. Vi er der alt fra 2 til 5 timer. Mine foreldre bor 100 mil unna, så de ser vi kun noen få ganger, men da gjerne en langhelg eller en uke.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Mine foreldre (skilte) og svigerfar bor alle i samme "nabolag". Men det er 25 mil fra oss. Så vi er der aldri mindre enn en helg!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 Kommer an på men som regel 2-5 timer.
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 Oi, ja jeg skjønner godt han syns det var litt mye. Må han være med hver gang da? Og være der hele tiden? Dersom du ønsker å tilbringe så mye av tiden din sammen med foreldrene dine er jo det opp til deg, men det må jo være mulighet for at han kan være sammen med sine venner eller gjøre noe hjemme i mens. Det er jo en ting med de som har foreldre langt unna, men når de bor nærme og besøke dem 14 timer i uken, hva hadde vi damer sagt om vi måtte være hos svigers 14 timer i uka? Våre foreldre bor også i nærheten. Vi stikker innom en gang i uken/hver 14 dag og blir et par timer. Alt ettersom, er det middag er vi der ca 3 timer. Dessuten er det jo mye familieselskaper osv der man ses. Vi har jo venner også som vi skal ha tid å omgås med.
Libido- Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 Hos svigers noen timer da hun bor i nærheten og vi svipper innom ofte. Hos mamma hele dagen eller to dager da hun bor en times tid unna.
bambi på isen Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 Før vi flyttet laaaaaaangt bort fra alle, var vi hos svigers kanskje 1 gang eller 2 i måneden, de bodde bare 15 minutter unna med bil, når vi først var der, så var vi vel 4-5 timer. De var innom hos oss ca. 1 eller 2 ganger i måneden. Mamma og pappa bodde (heldigvis) 2 timers kjøring fra oss, hvis vi reiste opp dit (ble sjeldnere for hver unge), så var vi som regel fra fredag til søndag. Men syntes det var fryktelig stress å reise med 3 små, sette av gårde etter at mannen var ferdig på jobb, vente 1 time på ferja (alltid kø fredags ettermiddag), komme sent fram med sure trøtte unger, eller over oppgira unger etter å ha sovet i bilen!! Prøvde å få de ned til oss, men hvis de kom så kom de aldri før i 2 tida på dagen (selv om begge går hjemme i store deler av året), å måtte reise igjen i 6 tiden. Da gidder ikke jeg å ofre så mye for å treffe dem heller!!!!!!!!!!!!!!
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Når vi er hos svigers så er vi gjerne der ei uke eller to i slengen, hehe... de bor ganske langt unna Vi er hos mine foreldre støtt eller stadig, eller de kommer hit. Bor veldig nært. Middagsbesøk innimellom er vanlig, eller som igår - da tilbragte jeg og ungene hele dagen (13-18) hos dem. Men gubben trenger jo ikke være med hver gang da.
Skilpadden Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 Vi pleier å være 3-4 timer. Jeg synes det holder i massevis, for vi er jo hos både mine og hans foreldre en gang i uken. Føler ikke at vi har noe familietid bare oss 4, så greit å ha i hvert fall halve dagen sammen.
lenej :o) Skrevet 25. juni 2007 #20 Skrevet 25. juni 2007 svigers bor 200m unna, så vi kan stikek innom der nesten hver dag, til 2-3 ganger i uka. bruker å stoppe der å si hei når eg trille.. kan og være der mange timer.. kommer ann på.. mamma å pappa bor 2 tima unna, så da er det sjelden vi ikke overnatte..
ana baroma Skrevet 25. juni 2007 #21 Skrevet 25. juni 2007 Skjønner samboern din godt, jeg. Hadde aldri ortket svigersbesøk i timesvis:) Vi er hos svigers et par timer i slengen som regel... Foreldrene mine bor 150 mil lenger unna, så da er vi en ukes tid:)
Honningmelon Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #22 Skrevet 25. juni 2007 Nei, han er ikke med hver gang. Er ofte så jeg og barna reiser alene, også er han med en gang i uka. Er ofte at han er igjen hjemme og spiller data. Tvinger han ikke til å bli med hele tida da :-)
Honningmelon Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #23 Skrevet 25. juni 2007 Men, han er ikke med hver gang altså :-) Jeg tvinger han ikke, for jeg vet at det ofte er noe annet for meg å være "hjemme", enn det er for han å være hos mine foreldre. Så jeg har forståelse altså, hehe.
mooki Skrevet 25. juni 2007 #24 Skrevet 25. juni 2007 Jeg syns ikke det hørtes så mye ut , jeg ser min mamma ca hver og syns det er hyggelig men min man må ikke bli med om han ikke selv vil da.. svigers ser vi mulig en gang hver 14 dag og er vel der i 2-3 timer .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå