Gå til innhold

Har dere begynt å tenke på 1 årsdagen da?


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Den nærmer seg med stormskritt... Går så forferdelig fort ett år!!!!

 

Har begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe til snuppa og hvem jeg skal invitere, hvordan vi skal feire dagen?

 

Har dere lagt noen planer ennå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bestilt gave, en stol fra Malurten med Kardemommebymotiv.

 

Også har vi bestemt dato vi skal feire, blir ikke på selve dagen hans så mormoren og morfaren skal kunne være med :-)

 

Vi ser det kan bli veldig mange som skal komme, så vet ikke hvor vi skal feire, kanskje hytten om det blir fint vær, men om det blir regn aner vi ikke....

 

Hvem inviterer dere? Her har vi tenkt nærmeste familie og faddere, men dermed blir vi rundt 20!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok lørdag 18. vi feirer (han har bursdag 16.) Tenkte å be besteforeldre, tante og onkler, fettere og venners barn - vi har en liten hage med et stort grøntområde utenfor der igjen. Er det meldt dårlig vær den helgen, må vi nok dele opp feiringen litt!

 

Thomas er allergisk mot egg, så jeg må lete litt på nettet for å finne oppskrifter uten egg - for han må jo få smake litt kake den dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi må også dele opp feiringen - blir bare stress å ha for mange folk, og dessuten skal det jo være guttens dag, ikke vår!

 

Så planlegger et lite babyselskap for trillegjengen, og familieselskap en annen dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk.Det er lurt å ha oppskrifter uten egg, melk, mel o.l. nå som det er mange som har matvareintoleranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...