grå :) Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 vi skal på bryllupsreise og har billetter til oss to voksne, men hadde tenkt å la barna være igjen hos slekt. nå etter å ha tenkt litt så har vi lysttil å ta med oss barna likevel. er det noen som vet om ryanair tillater å ta med to små barn (feks etterbestille billetter til dem)sånn i etterkant? blir det veldig mye dyrere for eksempel? skal kontakte dem i morgen, men lurer veldig i dag da. har ikke lyst til å la babyen være uten oss i to uker...
hund&barn@fullrulle Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Aner ikke ang det du spør om... Men det er derfor vår bryllupsreise blir bare en langhelg Alene
grå :) Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 hehe ja. var vel egentlig meninga noe slikt her også, men så kom det et tilbud og vi ville til paris, men så går ikke det dit fra torp og da ble det mellomlanding i glaskow osv. balla litt på seg kan man si:) har ingenting imot å ha med meg barna i grunnen så håper det kan fikses
hund&barn@fullrulle Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Skjønner. Hadde vi skulle bort to uker hadde det blitt med barn. Koser meg veldig da også jeg... Men vi valgte vekk sør Europa i juli pga varmen. Om det koker der nede kan det være ubehagelig. Var Barcelona med sine strender som var alternativet da, men nå reiser vi til Tallinn.
SnupsaTupsa Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Så lenge det er ledige billetter går nok det fint... Bare å sjekke på nettet tenker jeg. Det er jo ikke seteplassering eller noe på flyene, så spiller ingen rolle om det er bestilt samtidig eller ikke. Da jeg sjekka var barn like "dyrt" som voksne. Endte med å betale mer for snuppa mi på 1,5 år enn meg selv, og enda fikk hun ikke eget sete, men måtte sitte på fanget...
Gjest -baremeg- Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Om du har babyen på fanget, er det vel ikke full pris for ham/henne??
Gjest ->>- Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Klart de tillater barn. Unger under to år kan man betale en "administrative fee" for og ha på fanget - stort sett omtrent det samme som billetten. Usikker på om man kan få lagt til en unge på en allerede bestilt billett, eller om det enkleste er å bestille en ny voksenbillett hvor infant er inkludert - RyanAir bruker jo ofte å ta seg grundig betalt for ekstratjenester. Unger over to år flyr i eget sete. Om turen blir mye dyrere kommer an på når den er - billettprisene er jo veldig variable. Men de har juli-august-salg nå, så burde ikke bli så ille om det er i sommer.
SnupsaTupsa Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 nei, men disse avgiftene osv ble dyrere enn min billett ville kjøpe eget sete til henne, men det var ikke lov. bare styr! Men vi kom frem og tilbake ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå