CiljaS Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 ... baby på 7 mnd? Har bestilt tur dit, kun 4 dager. Noen som har tips og/eller råd? Hvordan var det der? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Det luktet dritvondt der!! Funker ikke å ta med babyer dit, bakteriebefengt hele byen!!
CiljaS Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Ler. Da er ikke en dag på karl johan mye bedre. Noen flere? Som kanskje har mer vettug å komme med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå