Gå til innhold

kjefter dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-mye på barna deres? og hvem av dere foreldrene er den "verste" med det? far eller mor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men så er han bare 13 mnd enda =)

Skrevet

Ehhh....det har blitt en del i det siste, ja. eldstemann er på full fart inn i tre års trassen...... Men jeg synes faren fyker opp litt fortere enn meg, men så har han da også en kraftig stemme som kan misforståes. Han prøver så godt han kan å forandre på det...Mens det lille trollet vårt gjør allllt han kan for å pushe grensene.. ;-)

Skrevet

Hun er bare 12 måneder så har ikke gjort det så mye enda men kommer vel =0).

Skrevet

Ikke sånn at vi skriker kjempe høyt til han, men ha hevet stemmet et par ganger. Far noen ganger høyere enn mor. Men 90 % av tiden prøver vi å snakke rolig med han. Men ikke alltid like lett. Han er 2 år og 4 mnd..

Skrevet

haha ja klart jeg kjefter på ungene...

Ikke mye, men endel blir det jo i perioder ja....

Jeg er ikke en person som klarer å holde toneleiet på samme nivå som Vidar Teisen gjør, hehe...

Skrevet

Det hender, ja. Men, jeg prøver å beherske meg. Ikke alltid like lett med en på 3,5 år som er i TRASSEN! Og her i huset er det nok meg som har mest temperament.

Heldigvis er minsta på 7 mnd ganske lett å ha med å gjøre sånn sett enda :-)

Skrevet

Jaaa,litt mye i perioder,men skriker ikke til dem da..

Skrevet

Nei, det er veldig sjelden.

Hender jeg snakker strengt til dem, men må aldri heve stemmen eller "skrike" til dem for å få dem til å høre etter.

De hører på den strenge stemmen at nå er mamma sint, så nå er det best å lystre, hehe

Faren er likedan, så her i huset kjeftes det så og si aldri.

Men så har jeg veldig greie unger også ;))

Skrevet

Det hender..hvis jeg har blitt skremt/redd....men ikke mye/ofte nei. Men kan snakke til dem i en myndig tone når det trengs...og det er oftere for å si det sånn...hehe

Skrevet

Nei, ikke på ungene, bare på gubben, hehe..

Skrevet

Nei, kjefter ikke.. snakker til om ho gjør noe ho vet ho ikke får lov til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...