♥ McQueen♥ Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 når man ammer sier de. Hvor går grensen for sterk mat?? Er taco sterkt? Spiste nettopp en deilig pizza fra Peppe's med taco kjøttdeig på, uten å tenke meg om... Er dette for sterkt? Det var også løk på pizzaen og rømmedressing. Har jeg ordnet meg selv en våkenatt???
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 ja, nå kan du ikke amme på minst 16 timer!! Gud, så uansvarlig!!! At det går an!!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Fantastisk oppegående og seriøse svar du får her... Har du merket at babyen din ikke tåler sterk mat? Det er ikke sikkert at den reagerer i det hele tatt... Synes det er vanskelig å gjette på forhånd, eller å si om det er noe sammenheng mellom det jeg spiser og eventuell magevondt/luft hos baby. Du vet det ihvertfall innen et døgn! ;0)
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jenta mi har ikke hatt problem etter at jeg har inntatt mat med litt krydder i. Pizza med diverse godsaker bruker å gå bra for vår del. De reagerer veldig forskjellig på slikt, og det kan like gjerne gå bra som at du får en våkenatt.
manonym Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Du må nesten bare prøve deg frem! Tåler han det ikke så lag sukkervann å gi han med en gang han begynner å skrike.. Må ikke la han ha vondt i magen til det gir seg av seg selv!
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 spiser det jeg har lyst på jeg. Prøv deg frem, ikke sikkert det blir noe reaksjon... Tvi tvi....
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Jeg tror etter personlig erfaring av 2 barn. En med kolikk ( det var noen helvetes måneder ) og en uten kolikk ( åååååååå så deilig ), at man skal bare spise det man har lyst på og prøve seg frem. Det en unge reagerer på, er ikke nødvendigvis like "vondt" for den andre. Jeg er fra India, sier seg selv at maten jeg spiser er ekstrem mye sterkere, en mat en nordmann ville spist. Det eneste jeg gjorde var å være forsiktig med mat jeg spiste de første 4-5 ukene. Etter det har det gått ganske greit. Du må bare amme ungen din, og hvis det ikke gå¨r greit, vet du det til en annen gang.
Milletrille Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 vet du hva, det er ikke sikkert du merker noe som helst, kanskje babisen din elsker sterk mat Jeg spiste både taco, indisk og kinamat , merket det ikke på snuppa! Men klart, HVIS hun blir helt umulius i kveld, så vet du hvorfor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå