kaalrot Høygravid!:) Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 puppene er ømme 1.5 uke før mensen? er på jakt etter symptomer på graviditet, men er sikkert som de andre sier at "alt ser ut til å passe";) Ikke nok med ømme pupper.. Magen har vært rar i litt over en uke.. innimellom knip og til tider veldig oppblåst.. Grunnen til at jeg spørr er at jeg for litt over en mnd siden ikke gikk på pillen pga at da jeg skulle starte på nytt brett etter mensen var jeg 4 dager for sent ute.. begynte igjen etter første dag med mens! i mellomtiden var løsningen å hoppe av i svingen.. er nå på slutten av pillebrettet og vurderer å gå rett over på nytt pga skal ut å reise.. Er redd for en event graviditet om jeg bare fortsetter på nytt pillebrett, at jeg kanskje heller skal avslutte dette pillebrette og gjøre som normalt; nemlig vente å se om jeg får mensen.. Er dette kun tegn på at jeg skal ha mensen om 1-2 uker, eller kan jeg vurdere å ta en test? Setter veldig stor pris på svar!
kattungen Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 det jeg merket det på da jeg var gravid, var veldig ømme pupper. Så kan jo være hvis du ikke pleier å ha det så lang tid i forveien. Ville nok tatt en test hvis jeg var usikker(du vet sikkert at du må vente å teste til den dagen du forventer mens). Lykke til, da:)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Takk for svaret:) Jeg tar en test i morgen, bare sånn i tilfelle:)
søljenes Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Forrige måned fikk jeg ganske ømme bryster relativt tidlig i forhold til hva jeg pleier. ca 1,5 uke før IKM som du. Jeg fikk aldri tatt noen test da jeg måtte vente på lønna før jeg kunne ta meg råd. Men så kom tanta da en dag for sent, og jeg var glad for at jeg ikke hadde kastet bort penger på en test. Men så endte jeg opp med å ta en test alikevel da ca 1 uke etter mens (som hadde vært litt rar). Fikk da en veldig svak positiv test, og tok ny test dagen etter som var negativ. Er rimelig sikker på at tanta egentlig var en tidlig SA, noe som jeg ikke hadde vært klar over hvis jeg ikke hadde tatt denne testen da. Fikk tidlig ømme bryster denne mnd også, dag 19 i syklusen, og har sykluser på rundt 30-31 dager. Så jeg håper jo Hva du velger å gjøre er jo såklart opp til deg selv. Men jeg ville kanskje ventet og sett om tanta kom, og ta en test når IKM nærmer seg Uansett får du ha lykke til, og en god ferie
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 jeg har alltid ømme pupper før jeg får mensen, så det det kommer an på er om du pleier å ha det.
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2007 jeg tok en test i dag.. den var selvfølgelig negativ:/ men som det står på pakken så skal den jo tas ved første mensdag..og det er jo nesten 1.5 uke til.. Men skal kun ta ett pillebrett til før vi slutter, og DA blir det en spennende tid fremover:) blir rundt 1 august at vi blir prøvere, og jeg gleeeder meg:)
Måånestråle Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Hei hei kaalrot! Jeg hadde veldig ømme pupper de første pp'ene etter p-pilleslutt, gjerne helt fra eggløsning og til mensen. Men den måneden jeg BLE gravid hadde jeg nesten ikke ømme pupper i det hele tatt, det kom derimot etter hvert. Så det varierer nok veldig når og om man får ømme pupper. Vet ikke om dette var noe særlig til hjelp, men... Ønsker deg lykke til, og god ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå