Hege_84 Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 er nyskjerrig på om jeg er moden eller ikke og har prøvd å kjenne selv, men jeg får det ikke til.. om jeg ikke når frem eller om jeg rett og slett ikke vet hvordan det skal være er jeg usikker på.. er det noen som har prøvd dette og når frem? er det noen som vet hvordan det skal kjennes ut når modent eller ej?? *er veldig nyskjerrig*
mamamaren Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Dette er jeg veldig nysgjerrig på selv! Er 1.gangs, så jeg har ikke allverdens erfaring. Vet jeg er på modningens vei, men er så nysgjerrig på hvordan det går (hadde 1 cm tapp sist gang jeg var hos jm, og 3 cm åpning). Har jeg modnet mer? Vet ikke hva jeg skal kjenne etter der inne. Prøvde litt i natt (fikk ikke sove, for jeg bare tenkte på det), men vet ikke hva jeg kjente der inne... Grr! Så er det; kan det være risikabelt? Infeksjoner eller fare for at jeg gjør noe galt?
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 ja det kan være risikabelt pga infeksjoner og bakterier, det er ikke anbefalt at vi fikler særlig inni der. Forøvrig er det modent når tapen er myk og litt åpen.. er den hard og lukket er det ikke modent, men få heller jordmor til å kjenne når dere er på sjekk enn å gjøre det selv:)
mamamaren Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Takk! Skal holde "fingrene fra fatet" ;-) Men gjelder det under sex også? Litt trist å miste den delen av forspillet (dette blir vel litt vel personlig, men vi er da gravide)
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Tror det er veeeldig vanskelig å kjenne etter og vurdere dette selv. Husk at jordmødre må kjenne på mange mormunner, før de lærer seg hvordan de skal kjennes ut til ulik tid Det er ikke noe man lærer på en, to, tre..
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 hehe nei man kan fint ha vanlig sex, det er bare det at man ikke skal fikle mye borti selve tappen, vanlig fingring og sex er ikke farlig såfremt ikke personen er helt bakteriemonster da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå