mammatilsommeren Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Jeg er så heldig i å ha funnet drømmeprinsen min. Vi gifter oss 28. juli og jeg har bestemt i å ha dobbeltslør. Altså at i tillegg til den som går langs ryggen, skal jeg gå inn i kirka med den andre delen foran ansiktet. Men dette skal jo ikke min kjære vite før den store dagen. Men altså, hva gjør jeg når jeg har kommet fram til han? skal jeg sitte der med sløret dekket over ansiktet inntil vi ha sagt ja til hverandre og så skal han da løfte sløret? i så fall......han kan kke vite det på forhånd...stas med alt sånne småting...men stakkar, han vet ikke hva og når han skal gjøre det! Skal dette bli en liten hemmelighet mellom meg og presten da?? Forslag anyone?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Oi dette høres jo spennende ut! Må bare si at jeg ikke er gift så jeg kan ikke snakke av egne erfaringer men har bare et lite forslag... Du kan jo fortelle presten hvordan du vil ha det, så kan du få presten til å si til mannen din på et generellt grunnlag (hvor han later som han ikke vet noe) noe sånt som "hvis bruden skal ha slør foran ansiktet skal du løfte på det etter at jeg har sagt/gjort det og det..." om du skjønner. At presten liksom tar en liten pep-talk med mannen din, sånn tilfeldigvis, rett før vielsen.
grå :) Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 går an å få presten til å legge det uinn under selve handlingen. skaper mye mindre forvirring. er jo det de gjør under feks dåp ettersom mange ikke vet hva som skjer når
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå