♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Jenter er noe skikkelig dritt innimellom!! Jeg hadde utdrikningslag her og ble skikkelig skuffa over to av venninnene mine: nr 1: Kom på dagen , dro igjen kl 15 for skulle bare hjem og dusje og komme tilbake. Sendte mld mens hu var hjemme og lurte på om hu kunne få ta med seg ei venninne . min forlover svarte nei (etter å ha forhørt seg med meg) og skrev at vi heller kunne møte denne venninna hennes på byen for vi skulle jo ut til slutt.. Da endte det med at min venninne ikke kom tilbake men heller sendte mld til meg og skrev hu skulle møte meg på byen.. så henne igjen kl 02.15.. nr2: Denne venninna skrev til min forlover at hun måtte jobbe men var ferdig på jobb kl fire og skulle komme med en gang da.. Meldte kl fem om at hu var hjemme igjen og lurte på om hun måtte betale noe som kom så sent.. min forlover svarte at ja beklager dette er et spleiselag- men hu slo av 150kr, så det ble igjen 300kr å betale, og da skulle hun få mat i den prisen.. Så svarte min venninne oki får se..så hørte vi ingenting..ringte flere ganger fikk ikke svar..meldte mange ganger fikk ikke svar.. fikk svar sånn i to tida- og da hørtes hun trøtt/full ut og sa bare jaaaa jaaaa jaaaa- jeg mistenker at hu "faket".. så hu kom ALDRI.. Jeg er veldig skuffet!! Hva gjør man med slik?
Fraggelhysa! Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg synes det høres passelig dårlig ut iallefall. Vet ikke hva du kan gjøre med det. 450 kr for et utdrikningslag er ikke dyrt.
vitrehei Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Du vet jo hvor du har de da! Ikke dine bestevenninder kanskje.
Tomine is my star Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Så utrolig dårlig gjort av de jentene... Jeg ville pratet med de for å prøve å renske opp...ikke alltid at man klarer å se selv at ting man gjør blir feil.. Du er jo skuffet over de,så en prat om det som skjedde kan jo ikke gjøre ting værre?! Har selv mistet et par `gode` venninner på en sjokkerende måte..ikke noen god følelse,men jeg gidder ikke ha `venninner` man ikke kan stole på.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå