Synnøve_Solbakken Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Lurer på om dere som bruker disse sandalene på jobb er fornøyd med dem? Er de verdt pengene??
bente69;) Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Har en venninne som har de, hun er kjempefornøyd, brukes hele dagen. Hun har et par som ser ut som sandaler, vet de finnes i flere forskjellige typer. Kroppen hennes har fått et nytt liv etter de sandalene kom i hus, hun skryter de opp i sky. Så jeg er ganske sikker på at hun syns de var verdt pengene. Min venninne jobber i butikk å går mye.
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Selges de på nettet noe sted??
bibi5 Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Kjøpte første par på mandag....har ikke hatt problemer med ryggen på byturer siste uka. Angrer ikke et sekund enda. Man blir litt sliten i bena de første dagene, så går det bra... Jeg har sandalene
gutt,født i januar Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Har de jeg, og er veldig fornøyd! Jobber som sykepleier på sykehjem og går mye. Har ikke vondt i beina lenger etter jobb!!! SUPRE,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå