Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 VI har bestemt oss for at London blir destinasjon på bryllupsreisen vår om et par uker. Hvor lønner det seg å bestille for å få en rimelig tur? Og hvor bør man bo? Vi er IKKE kjipe, men det trenger ikke koste skjorta å fly- vet det er mange som kjenner noen smarte trekk for å bestille lurt.. Hvilke portaler bør vi sjekke ut? Og hvilke hotell? Tusen takk!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Hvilker dager reiser dere fram og tilbake da? Skal prøve å søke litt her!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 har funnet ut i det siste at www.finn.no er glimrende å søke på reiser på. der kan du velge der du vil reise fra og til, fly og hotell og enkelt finne rett standard. hvis man ikke er så kjent med stedet man ønsker å reise til står det endel om hotellene... anbefales! tenker selv en tur til london i høst, da er jeg ca 4 mnd på vei (om alt klaffer) så vi får bare se om jeg føler for det. man kan jo få billige turer når det nærmer seg avreisedato.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 trultemor: Vi reiser 7 eller 8 juli, håper jeg? det er itunes festilval, formel1 OG tour de London den uken... WOW... alt vi syns er kult, liksom.. Og kanskje jeg hadde fått med meg "Phantom of the opera" også!!! aner ikke hvor lenge vi blir. kommer an på hvor lenge farmor vil passe vesla og hvor lenge vi tør være borte fra henne!
Bolla Pinnsvin Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Ryanair er helt klart de som er billigst på englandsreiser.Og det er helt ok å fly med de!! Stadig vekk 1 krones billetter å få der.Pluss avgifter da selvfølgelig. Vi flyr Torp-Stansted.
Mamma'n til Thias Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Vi bor paa et kjempefint hotell naa... Gammeldags, og ganske fint. I Blackheath. Kjempegreit med tog og bane og komme seg rundt. Kan fortelle deg masse om det naar jeg kommer hjem. Er hjemme i morgen seeeent paa kvelden, men vi kan jo snakkes Blackheath er rett ved Greenwich. Det er et stykke utenfor sentrum, men absolutt overkommelig. Har betalt 4200 nok (ca) for fredag - tirsdag. 4 netter. Vi har et "vanlig" dobbeltrom, men dte er kjempestort. Skal ta bilder, jeg. Snakkes!
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Ryanair eller Norwegian er billigast på flybillettar, men det kan løne seg å sjekke SAS og British Airways også - fordi Ryanair og Norwegian flyg til Stansted som ligg mykje lengre utanfor byen enn Heathrow. Det er både billegare og enklare å kome seg frå Heathrow og inn enn frå Stansted. Og det er jo eit stykke til Torp viss de vel Ryanair (men saikobillige billettar kan finnast der, frå 1kr + skatt! Fann t/r-billett til 170kr i juni!) Det er dyrt å bu på hotell i London, så det kan faktisk løne seg å kjøpe ein pakketur med eit vanleg reisebyrå (langhelg med fly+hotell for 2000kr eller deromkring). Det er ganske standard med £50-70 per natt for eit okeii hotellrom, men godt over £100 for eit med bra standard. Nokre heimesider du kan sjekke: http://www.london-discount-hotel.com/ http://www.hotels-london.co.uk/ Har ikkje budd så mykje på hotell i London, men meksikanaren jobba på Great Eastern Hotel, og då fekk vi bu der til ein BILLIG penge. Eit fantastisk hotell, men dyrt... Sist budde vi på Holiday Inn i Kensington (søskenbarnet til meksikanaren jobba der så vi fekk billig overnatting) - det var heilt fint, men ikkje supersentralt. Let me know viss eg skal lage ein liten kopi av Tonje sin London-guide til deg, har jo tross alt budd der
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Og du BØR få med deg Phantom of the Opera! Den er genialt bra!! Såg den då vi var på klassetur med musikklinja (då eg møtte meksikanaren faktisk) - hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå