Gå til innhold

Må til legen med gutten vår i morgon.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

det går nu Brennkopper og Skarlagensfeber i bhg til jenta og gutten vår,

Å på fredagen så måtte samboern hente gutten tidigare før han hade da fått feber i bhg, å har nu haft feber sedan dess, rundt 38-40 grader disse dagerne, plus att han da har kastat upp engang pga han ere så varm...

så nu er jeg litt orolig att han har fått Skarlagensfeber, før han klager på har vondt i halsen ner han spiser, han er 2 1/2år gammel,så jeg satte meg ner vid daten før att søke på symtomer før dette, og visse symtomer stemmer,halsvondt høy feber,

å det ser ut att han har små rødeprikker på tungen å.....

så det første jeg må gjøre imorgon er att ringe fastlegen min ner di oppner imorgon å få tid, og få sjekkat att han ikke har det, plus att jeg må få legen til att se på ett gnagsår han har på hælen, har hatt det nu i ca 2uker uten att bli bedre,begynnte som ett littet sår og nu er ca 3-4cm på lengden og ca 1-2 cm på høyden, og det blir ikke bedre...

men som tur ska jeg ikke jobbe imorgon,,,

så nu sitter jeg her og krysser fingrerne før att han ikke har verken Skarlagensfeber eller brennkopper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som har haft barn med disse sykdommene???

Skrevet

Kjenner ikke til sykdommene, men med så høy feber i flere dager må du til legen med han. Håper han finner ut hva det er og dere får den hjelpen dere trenger.

God bedring til gutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...