Gå til innhold

frieri!!!!! hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger tips hvordan jeg kan fri til sambo???

noen som kan hjelpe med noen tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også planer om det......

men så tenker jeg litt på om det kan være flaut for sambo å bli fridd til av dama?

jeg har tenkt på en romantisk middag hjemme eller en piknik på en solskinnsdag hehe:P

Skrevet

ja men jeg orker ikke vente så lenge hehe....har også tenkt på at d kan være flaut for han.siden jeg har kjøpt ringene også.tenkte kansje og ta han med der han hadde med meg for første gang.på en strand.

Skrevet

hehe oki. spesielle ringer du har kjøpt eller?

åssen vet du størrelsen på fingeren hans..... det er det jeg er mest bekymret over, da må jeg liksom kjøpe ringen for stor eller gamble på str. også har jeg ikke lyst på for enkle ringer og ikke for dyre hehe. vanskelig.

ja mye man kan gjøre på en strand hehe. kanskje du kan ta med deg champagne og jordbær da hehe

Skrevet

jeg har kjøpt noen ganske enkle i hvitt gull.passe brede og det er mulighet og ha diamant på senere,jeg visste han helst ville ha den typen.jeg satt og kjente på fingrene hans her en dag...fant ut at han hadde ikke mye større enn meg faktisk så han fikk str 62 og jeg 59.regner med den passer ,men ellers fikk jeg lage den i en annen str sa de.så derfor valgte jeg og vente med graveringen.prisen var helt ok.midt på treet.men det er 25% rabatt på ringer frem til 15 juli på gullsmeden.

Skrevet

Litt moro å lese dette. Har nemlig lekt med tanken selv :-) men så tenkte jeg det var så sært om jeg skal fri til han. Men da er det jo ikke det... :-)

Vi ble kjent på nettstedet blink, og møttes på en restaurant i all vennskapelighet. At det skulle bli flørt, så kjærester, og nå snart tvillingforeldre hadde ingen regnet med den gangen. Selv om vi har flyttet passerer vi det stedet når vi skal til hjemstedet hans. Tenkt litt på å arrangere det sånn at vi stopper der, og så fri der. Samtidig er det jo veldig mange steder som er mye mer romantisk enn der da. Kanskje det mest overraskende er å gjøre det hjemme, over en romantisk middag eller noe?

Uansett valg av tid og sted, synes jeg det er vanskelig ang hva man skal si og sånt. Tenkte litt å kjøpe en "tullering" først, for å gi han sjansen til å være med å velge ringer. Så slipper jeg å kjøpe feil str...

Har dere vært sammen lenge?

Skrevet

vi har 1 årsdag i juli

Skrevet

åssen gullsmed er det anonym?

vi har vært sammen i 4 år 3 mnd. og venter vårt første barn og syns det er på tide å sette ringen på plass. han har ropt ulv ulv så mange ganger at nå er jeg lei ventinga. hehe

får se om jeg tørr og hva jeg skal si hehe. må finne en dato som ingen andre har noe merkedager på eller noe. hehe bare vår i vår krets hehe

Skrevet

ja hadde et langt forhold på 6 år sammen med han som er far til jenta mi..der skjedde det aldri noe ring ting.nå har jeg funnet mannen i mitt liv og vi venter barn og bygger hus...jeg vil ha ring på fingen,men vet ikke om vi setter en dato der og da.

gullfunn har tilbud på alle forlovelseringer.

jeg er annonym for at ingen skal vite hvem jeg er.dette må jo ikke komme ut til kjente hehe

Skrevet

har ikke tenkt å sette noe dato på bryllupp for det haster liksom ikke slik. men tenkte på selve forlovelsen skjønner du.

Skrevet

ja du får trø til hehe

gruer meg litt også,krever mot dette her

Skrevet

hehe det gjør det. tror kanskje je gmå få kjøpt inn det jeg trenger til ungen først og se hva som blir igjen hehe. må tenke ut det her hehe

Skrevet

Bare gjør det jenter!!!! Jeg fridde til min mann i fjor (valentinesdag - skikkelig klisje hehe) og det gikk så fint. Og så giftet vi oss et halvår etterpå. Det er veldig morsomt å ha gjort det! Men jeg hadde ikke ring eller noe jeg. Og lurte lenge på åssen jeg skulle gjøre det. Men endte med at vi spiste god middag ute og gikk måneskinnstur etterpå. Og da skjedde det :-)

Synes ideen med romantisk tur på stranda høres nydelig ut. Ta med piknik, pledd og sats på å være der lenge. Er jo snart fullmåne og da blir det jo bare nydelig!!!. Ååååååååååh får lyst til å gjøre det igjen

jeg :-)

Skrevet

LYKKE TIL jenter!

Synes det er flott at også jenter kan fri, det at det absolutt MÅ være mannen er vel litt gammeldags nå?

Lykke til, og håper alt går bra!:)

Skrevet

Tør ikke å fri jeg. for han er sånn veldig orntli kar.. som skal ha alt på grein før han gjør noe..

jeg er usikker på om han vil gifte seg.. eller forlove seg.

Jeg har seff veeeeldig lyst men blir litt dumt om han sier nei..

dessuten er han av den gammeldagse typen og jeg tror nok han har syntes det var rart om jeg fridde..

Skrevet

Synes de jentene som frir er dritt tøffe..:)

Men jeg har en barndomsdrøm om ned på kne og ordentlig romantisk kliss klass....

Dette har jeg sagt til sambo når han spurte om "når skal vi gifte oss" ...så jeg venter...:)

Skrevet

Ja, det virker spennende. Får veldig lyst til å bare hoppe i det. Tenker vi kan finne dato sammen. Ser for meg å ha tvillingene som brudepike/svenn (eller hva de nå enn er), så derfor må vi jo vente til de er på beina. Hadde bare vært så koselig med ring på fingeren nå når magen begynner å bli stor. Vi har vært sammen drøyt 2 1/2 år.

Må få høre etter hvert da, om det har blitt noe frieri, og hvordan han reagerte... Selv må jeg nok tygge litt til

Skrevet

ja det blir spennende...har tror det blir med tur til stranda der han tok meg med på den første daten hehe.så da blir det til neste helg:-)

gleder meg til og gjøre dette.

gliiiiiis

Skrevet

åååååååååå så moro!!!!! Det er så gøy og koselig å pønske ut åssen det skal skje. Bare gled dere. Hold oss oppdatert!!!!

Skjønner godt at du gliiiser Anonym ;-)

Skrevet

ang. å fri..

NYTT 11:37 26.06.2007

Noen som har noen tips på hvordan jeg kan fri til sambo? kjøpt hos hus nå, og venter en gutt sammen.

Vil liksom ha med det kansje i en tekst eller noe?

Noen tips?

Skrevet

ringene er ferdig på fredag:-)

jeg vet han har noe på lur selv så håper ikke begge har kjøpt hehe..

uff men det verste må jo være og få et nei da.....

da tror jeg at det bør være et hull i bakken så jeg kan forsvinne i!!!!

jeg skal jo selvfølgelig holde dere oppdaterte og når det har skjedd og ringene er på så skal jeg ikke være anonyn lengre....er bare redd for noen kjente ser det og han får vite dette.det må jo ikke skje....

Skrevet

herregud.....der glemte jeg anonym knappen....

jaja hehe...

flau nå:-)

Skrevet

SHIT!!! Vi skal ikke si noe vi:)

Gleder meg på dine vegne. Og han kan jo våge å si nei. Har aldri hørt om det assa!!!

Ønsker deg masse lykke til - KOS dere :-)

*kjempesmiiiiil*

Skrevet

Er så spent på om du har gjort det? Fortell isåfall...

Tygger enda på om jeg tør å gjøre det selv. Vi har jo snakket om at vi vil gifte oss, men har bare redd for å evt ta fra han dette. Hadde jo sett for meg han skulle fri når vi hadde fått positiv test, men neida ;-)

Er ikke så giftesjuk som det høres ut som - tenker det blir tidligst om ett år, sannsynligvis mer. men hadde vært kos å gå med ring, bestemme en dato.....

Skrevet

hvis du leter litt så finner du en link jeg la inn i går...der kan du lese..

jeg skulle fri og fikk......står det på linken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...