stinky-monkey Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Moccamaster, the one and only, of course :-) Black and silver, very fancy.. he, he ;-)
Mynona Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Vi har en med termokanne. Altså kaffen renner rett opp i en kanne, og så er det bare å sette den på bordet. Trenger ikke helle den opp i en annen kanne. Genialt.
PrinsesseSjefen Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 har ikke!!! drikker ikke kaffe vi, og det er stort sett foreldrene mine som er her og drikker kaffe. De foretrekker pulverkaffe. Min eks-svigerinne hadde med seg trakter når de kom på besøk fra Vestlandet.....
bente69;) Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Vi også har sånn, men den er helt svart:) Vi fikk den til bryllupet våres, en flott ting å få
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Svart Moccamaster... (den "store" typen) Veldig bra kaffetrakter.... Jeg fikk den i bursdagsgave det året vi hadde flyttet inn i nytt hus..... det er nå 6 år siden, den brukes daglig, og er akkurat like bra )
olla Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 moccamaster, genial!! Vi har også sånn med kanne under. men kanna holder ikke på varmen, så vi bruker en vanlig kanne, går greit, men ville nok hatt sånn uten kanne.
melkekua™ Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Vi har selvfølgelig moccamaster ) Finnes det noen andre??? )
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 Siemens kaffemaskin trykke på en knapp så maler den bønner og ut kommer en fantastisk god kopp kaffe ut =0)
sveis Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Vi har en arva moccamaster fra ca 1980. Funker som faen, men kanskje på tide å bytte den ut likevel....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. juni 2007 #13 Skrevet 24. juni 2007 En ca 15 år gammel moccamaster... Funker fortsatt helt topp.
stinky-monkey Skrevet 24. juni 2007 #14 Skrevet 24. juni 2007 Ja, det er det jeg sier... Moccamaster, the one and only :-) He, he.. Det er nok den beste som finnes, uten tvil!!! Jeg kjenner mange også som har moccamastere som er haugamle, men funker som bare juling enda :-)
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #15 Skrevet 24. juni 2007 Også moccamaster, svart og stål. Funker helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå