Gå til innhold

Hvilken kaffitrakter har dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moccamaster, the one and only, of course :-)

 

Black and silver, very fancy.. he, he ;-)

Skrevet

moccamaster. min er hvit

Skrevet

Vi har en med termokanne. Altså kaffen renner rett opp i en kanne, og så er det bare å sette den på bordet. Trenger ikke helle den opp i en annen kanne. Genialt.

Skrevet

har ikke!!!

drikker ikke kaffe vi, og det er stort sett foreldrene mine som er her og drikker kaffe. De foretrekker pulverkaffe. Min eks-svigerinne hadde med seg trakter når de kom på besøk fra Vestlandet.....

Skrevet

Vi også har sånn, men den er helt svart:) Vi fikk den til bryllupet våres, en flott ting å få:)

Skrevet

Svart Moccamaster... (den "store" typen)

 

Veldig bra kaffetrakter.... Jeg fikk den i bursdagsgave det året vi hadde flyttet inn i nytt hus..... det er nå 6 år siden, den brukes daglig, og er akkurat like bra :o)

Skrevet

moccamaster, genial!! Vi har også sånn med kanne under. men kanna holder ikke på varmen, så vi bruker en vanlig kanne, går greit, men ville nok hatt sånn uten kanne.

Skrevet

Vi har selvfølgelig moccamaster :o) Finnes det noen andre??? :o)

Skrevet

Siemens kaffemaskin trykke på en knapp så maler den bønner og ut kommer en fantastisk god kopp kaffe ut =0)

Skrevet

Vi har en arva moccamaster fra ca 1980. Funker som faen, men kanskje på tide å bytte den ut likevel....

Skrevet

obh nordica

Skrevet

En ca 15 år gammel moccamaster... Funker fortsatt helt topp.

Skrevet

Ja, det er det jeg sier... Moccamaster, the one and only :-) He, he..

 

Det er nok den beste som finnes, uten tvil!!!

 

Jeg kjenner mange også som har moccamastere som er haugamle, men funker som bare juling enda :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...