Gå til innhold

påmelding for sept/okt mager 11.juli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra at du laget en link, fordi det glemte jeg helt da jeg satt opp avtalt tidspunkt og sted. Jeg blir også med. Jeg var på siste treffet på Sting, og det var så koselig at det frister til gjentagelse:)

Jeg tror det har vært to treff tidligere. Jeg var med på det siste som var på Sting. Da var vi 11 jenter som møttes, og det var vel 3 eller 4 av dem som hadde vært på det første treffet. Av oss bodde en på Figjo og resten i Stavanger. Alderen vår lå i mellom 26 og 34 år. De fleste var førstegangsfødenede, men det var også 2,3 og 4 gangsfødende i gruppa. De aller fleste var tilflyttet til byen, men 3-4 stykker kom opprinnelig fra Stavanger.

Jeg syns i allefall det var veldig koselig å være på treff, og som jeg skriver lengere oppe, så frister det til gjentagelse.

Håper du har fått svar på det du lurer på "anonym"

Annonse

Satser på jeg blir med!

følte meg litt spesiell nå Melille ;-) alle bor i stavanger, men jeg på Figgjo. Fleste førstegangsfødende, og jeg som skal ha nr4... hehehe.

Jeg har også vært med på begge treff (sting og harbour cafe) kjempekoselig jenter!!

Vi må få til mange treff før vi skal føde da ;-)))

Og så har jo alle (?) permisjon etterpå, så da kan vi ta mange kafebesøk med de små, trilleturer osv... gleder meg!

Når kommer dere til Figgjo da? ;-))

Klem, Maria

Annonse

Nå e det vel på tide å hoppa i det å ble med! Har vært litt treig i forhold te sånne treff, men e jo kjekt å bli kjent med andre så ska gå hjemma på likt! Så ja, eg komme:-) Ska ha første barnet, jenta, i begynnelsen av september. E fra Stavanger og e 24 år.

Hei hei:)

Med på treff €11 juli eg, slutte jobb 20, kommer direkte, jobber i byen!:)

Ang sted: hvis Molla er stengt juli, kan eg som tidl nevnt avtale med kompis som driver AMYS i ØSTERVÅG om låne 2.etasjen? mat selger de nede...men koseligere oppe, god plass til oss....men er det interessant må me gi beskjed så fint hvis det kan bestemmes raskt?

Hei! angående Amys!

skal ned snakke med de nå...lunsj;) regner med det er i orden, men sjekk endelig beskjed i kveld her! koster ikkenoe med lokale, men de forventer nok vi kjøper noe spise og drikke antar jeg, så JA det blir noe kjøpe der:)

Later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...