Gå til innhold

påmelding for sept/okt mager 11.juli


mor til Tordenskjold +ny spire

Anbefalte innlegg

Er det allerede laget en slik link eller er jeg tidlig ute??? Endelig et treff jeg kan være med på!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra at du laget en link, fordi det glemte jeg helt da jeg satt opp avtalt tidspunkt og sted. Jeg blir også med. Jeg var på siste treffet på Sting, og det var så koselig at det frister til gjentagelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Ska ha beibi i september og syns det hørtes veldig kjekt ud å treffa andre gravide. Har dokker troffe kverandre før dokker andre? Kor mange har dokk vært på tidligere treff? Kor gamle e dokk og kor bor dokk hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har vært to treff tidligere. Jeg var med på det siste som var på Sting. Da var vi 11 jenter som møttes, og det var vel 3 eller 4 av dem som hadde vært på det første treffet. Av oss bodde en på Figjo og resten i Stavanger. Alderen vår lå i mellom 26 og 34 år. De fleste var førstegangsfødenede, men det var også 2,3 og 4 gangsfødende i gruppa. De aller fleste var tilflyttet til byen, men 3-4 stykker kom opprinnelig fra Stavanger.

 

Jeg syns i allefall det var veldig koselig å være på treff, og som jeg skriver lengere oppe, så frister det til gjentagelse.

 

Håper du har fått svar på det du lurer på "anonym"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også med på det siste treffet på Sting, det var veldig hyggelig!Jeg er gjerne med på Tante Molla 11. juli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på jeg blir med!

 

følte meg litt spesiell nå Melille ;-) alle bor i stavanger, men jeg på Figgjo. Fleste førstegangsfødende, og jeg som skal ha nr4... hehehe.

Jeg har også vært med på begge treff (sting og harbour cafe) kjempekoselig jenter!!

Vi må få til mange treff før vi skal føde da ;-)))

Og så har jo alle (?) permisjon etterpå, så da kan vi ta mange kafebesøk med de små, trilleturer osv... gleder meg!

Når kommer dere til Figgjo da? ;-))

 

Klem, Maria

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med. Er i Oslo for tiden, men drar herfra 9-10 juli tror jeg, så da rekker jeg det =)

Koselig å bli kjent med fler. Har vært på ett treff og en lunch tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Eg e har termin i august eg då, men vil veldig gjerne være med hvis eg får.... Har vært med på to treff før(et stort og et lite) med august og septembermager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk forbi tante molla her om dagen....de har en lapp om at de er stengt til august på døren......tror vi må dra et annet sted....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve å komme, men det er litt avhengig av jobb, dagsformen og sambos planer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå e det vel på tide å hoppa i det å ble med! Har vært litt treig i forhold te sånne treff, men e jo kjekt å bli kjent med andre så ska gå hjemma på likt! Så ja, eg komme:-) Ska ha første barnet, jenta, i begynnelsen av september. E fra Stavanger og e 24 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel likevel møtes utenfor Tante Molla og så eventuelt ta turen over til Amys eller noe?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har isje våre på treff før, men eg komme denne gang:-) Blir koselig å treffe andre gravide:-)

 

Siljemor82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei hei:)

 

Med på treff €11 juli eg, slutte jobb 20, kommer direkte, jobber i byen!:)

 

Ang sted: hvis Molla er stengt juli, kan eg som tidl nevnt avtale med kompis som driver AMYS i ØSTERVÅG om låne 2.etasjen? mat selger de nede...men koseligere oppe, god plass til oss....men er det interessant må me gi beskjed så fint hvis det kan bestemmes raskt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut Bamby, kan du ikke bare gjøre det?

Hvis det ikke koster noe mer å ha lokale oppe da ;-)

 

Greit å få avtalt hvor vi skal møtes og spise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtes vi utenfor amys i østervåg da kl 20 på onsdag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei! angående Amys!

 

skal ned snakke med de nå...lunsj;) regner med det er i orden, men sjekk endelig beskjed i kveld her! koster ikkenoe med lokale, men de forventer nok vi kjøper noe spise og drikke antar jeg, så JA det blir noe kjøpe der:)

 

Later...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kommer jeg også :o) Hvis jeg får være med med augustmagen min da... Var på treffet på Harbour i mai, og det var kjempe koselig!

 

Snakkes da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...