Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Mannen min dro ut i går. han er enig med meg at han bør holde seg unna sprit (pga fortid). Vi har flere barn sammen. Han kom hjem kl halv 7 i morrest. Ungene står vanligvis opp 6 her. men sov til 8 i dag. Han var møkkefull for å si det sånn, det oste sprit av han. Å han ble rasende da jeg forlangte at han sto opp halv to. Å fikk ta ansvar for sine egne handlinger. At når han velger å feste så lenge blir neste dag RÆVA fordi han ikke får sovet lenge og slappet av med huset fult av unger. Hvordan hadde dere reagert?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Det er så vanskelig å si...Er det et egnagstilfellet kunne jeg latt det passere med bare en husvask;) Men skjer det ofte hadde jeg virkelig tatt han! Må ta det med roten mener jeg så vi slipper problemer i fremtiden! Men ikke gå rundt grøten, jeg har en lei tendens til å si at jeg ikke er sur når jeg egentlig er sur, men sier det ikke fordi jeg vil at han skal skjønne det...Og tror det er mangen som meg der ute! Vi må bare forstå at menn ikke forstår så vi må si det rett ut! Jeg er fly forbanna!!! Da skjønner hvertfall min det og vi slipper mangen kjipe situasjoner:) Men det er klart, litt drama i hverdagen må det jo være:) Signerer med anonym da man kan bli halshuggd for en skeiv kommentar her inne!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Har en mann med fortid jeg også... Tidligere pleide jeg å sparke ham ut av senga ganske tidlig, men har helt gitt opp. Han skuffer meg gang på gang, så jeg vil heller at han skal sove, så jeg ikke merker at han er der.
LisaColli Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 skjer det én gang, eller veeeldig sjeldent, hadde jeg ikke blitt så veldig sur. litt snurt kanskje. MEN de har barn de også, velger de å drikke seg full og komme hjem kl 7, må de også ta konsekvensene. at de må stå opp og være med familien sin. bakfull eller ikke, da får han heller sitte å synes synd på seg selv. mannen min er ikke så mye ut på byen, men han har tendenser til å legge seg veeeldig sent i helgene fordi. og jeg tvinger han opp senest kl 11, han slipper ikke unna så lett ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå