Gå til innhold

Jeg trenger en mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips om hvordan jeg finner en?

En ordentlig en, som kan vare for altid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han finnes dessverre ikke!!! ;)

Skrevet

Legg inn en kontaktannonse.

Skrevet

Prøv med en importvare fra Mongolia eller noe i den duren.. De er ikke så kravstore som norske mannfolk har jeg hørt:-)

Skrevet

Yppert da, har du vært på nett nå å letet etter Amy-kopi...... hihihi. Så tro kopi på ferien, løp nesten etter for å ta bilde bare for å vise deg min kjære=)

Skrevet

kreeemt.. du vet hvordan det er med meg:-) blir som regel lei av trynet på damer etter ei uke...så nå er det selvfølgelig hun dama i Scissor sister som topper lista:-)

Skrevet

He he, sikker på at du ikke gikk lei å få advarselsbrev fra mannen til Amy og du ikke hadde noe valg.He he ser for meg deg liggende der med posters i take he he=)

Skrevet

Ikke fall for fristelsen til å ta med deg hjem en som ser farlig ut, mystisk og mørk, som du tror du klarer å få husren. Dette har blitt prøvd.

Ta en som ser sånn middels ut, men som har et lunt smil. Ta en som ikke virker alt for rastløs.

Har du skaffet deg en hund, katt, kanin eller et annet kjæledyr før? Tenk slik. Se etter en som vil trives med å vare for alltid.

Skrevet

Du kan få min! Jeg har prøvd lenge å bli kvitt ham, men han er evigvarende.

Skrevet

Prøv på kondomeriet.

Der er det garanti på mannedukker. Ellers er det dårlig med garantier for hvor lenge en mann kan vare. Det kommer vel ellers an på hvordan de blir behandlet og vedlikeholdt........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...