Gå til innhold

Bare min mann eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare min mann eller koser dere mennene deres bak i endatermen ofte for å finne g punktet?? Min mann synes mesten det er bedre enn å komme inni meg hehe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, nei, det er mange fler enn du tror gitt. Jeg har mange veninner som har typer som liker og få en finger ol i endetarmen mens de har oral sex og onanerer dem.

Har prøvd det med typen, men hadde ikke glidekrem og hadde kanskje litt lange negler selv om de ikke var så lange og det syntes han var ubehagelig og nekter meg og prøve igjen.

Men når du gjør det, har aldri spurt noen før, men kjører du fingeren ut og inn i endetarmen hans da eller roteter du bare fingeren i endetarmen hans? Jeg har så lyst til å gi mannen min en opplevelse han seint vil glemme (;-p

Skrevet

Min mann synes det er best koser i åpningen. Gjerne litt inn. Ta litt sputt på fingen. Roterer rundt. Enn kan ikke gjøre så mye galt :-) Lykke til

Skrevet

Min mann liker å få en sånn liten klitorisvibrator inn i anus frem til og mens han kommer inn i meg. Han sier at orgasmen hans blir enda sterkere, og jeg kjenner det på ham også....

Skrevet

Jeg har hørt om mange som liker det, men det er absolutt ikke noe for samboeren min. Vi har mye analsex,..så for min del er det jo greit. Men han kunne aldri hatt noe oppi sin egen...hihi,tulling

Skrevet

nope, min liker det også. Har ikke prøvd å lokalisere g-punktet, men koser med ham i åpningen (og litt inni). Han liker ikke hvis jeg kommer for langt inn. Hvis jeg suger ham samtidig, går han i fistel. Håper på at han skal prøve seg der på meg... men foreløpig har han ikke det. Enda jeg har sagt at forrige svangerskap hadde jeg kjempelyst å prøve analsex. Eller forresten: For en mnd siden slikket han meg der. Utroooolig deilig!! Snakk om å gå i fistel. Vil gjerne at han skal gjøre det igjen, kan man si!

Skrevet

Min liker det også. Ikke så veldig ofte, så det er sjelden det er jeg som legger opp til det. Men noen ganger når han er skikkelig skikkelig kåt, så leder han hånden min ned til rumpa si. Han liker også hvis jeg slikker han i rumpa.

Dette er selvfølgelig noe vi gjør etter å ha vært på do og er nydusjet. Ikke etter en lang dag på jobben liksom:P

Skrevet

Mannen min elsker analsex. Og han synes det er deilig at jeg tar fingeren min i rompa hans. Tar litt spytt på fingeren først og gnir hullet inn.......Tar fingeren ut og inn ikke så langt inn.

Han elsker å ta meg bakfra, og jeg synes det er skikkelig opphissende.

Jeg gnir klitoris selv, og ved orgasme er begge i heaven...

Jeg liker ikke at han tømmer seg inni der, så da spruter han på ryggen min......

NAM NAM

Skrevet

må bare spørre sikkelig dumt: men lukter det ikke rart av fingre/smaker rart om man slikker der?

Har på en måte lyst til å prøve sånt, men så er det jo et såpass spesiellt område!

Skrevet

min mann liker det også,men vi har ikke helt kommet dit at det er noe han snakker om,vet han liker det men tror han er litt flau..akkurat som det er "homo" eller noe...jeg syntes det er deilig å fingre han i rompa,typisk mens jeg suger han..åå..fikk lyst nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...