Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, mister så mye hår...helt sykt mye.. har alltid røytet mye, men nå tar det helt av.. kan ikke sjønne at jeg skal ha mange stråa igjen snart. huff, begynner å se så rart ut framme og.. noen som har noen gode råd? noen vitaminer o.l

har hatt det sånn hvertfall 2 mnd nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da går det straxs over :)

Har hatt det sånn med alle mine tre :(

Men det kommer tilbake ;)

Skrevet

hårmangel kan vist skylde mangel på b-vitaminer. Prøv å ta b-vitamin tilskudd i et par uker, se om det hjelper. Lykke til!

Skrevet

Miste hår ja, jeg er helt rystet!! Min pode er 5 mnd og håret har sklidd av meg i noen uker nå. Trenger det jeg har, har tynt hår i utgangspunktet. Når tygger jeg "gravide" pillene mine og tran piller, samt kjøpt meg en BIO + hårschampo for håravfall. Se om dette hjelper. Er litt desperat akkurat nå!!!

Skrevet

Arcon Tisane.

får kjøpt på helsekostbutikker/vita

Evelle

fåes og kjøpt på helsekostbutikker/vita

de her inneholder vitaminer og mineraler som er viktige :) fått masse masse skryt for dem, jeg har jobbet i vita i mange år:)

Skrevet

mister nok endel hår etter fødsel jah... Begynner vel som oftest rundt 2-3 mndr etter fødsel og varer vel ca like lenge også.. jeg har mistet hår siden februar og trodde det aldri kom til å ta slutt på hårtapet.. men nå så har det blitt mer normalt igjen og har masse små tuster innimellom de lange hårene mine som viser at det kommer tilbake :P

Skrevet

Huff, jeg begynte hår i går. Har omtrent ikke mistet ett eneste hårstrå gjennom hele graviditeten og har veldig mye hår så jeg kan vel ikke klage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...