Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Etter onsdag får jeg minimal tid til piczo'n... Drar bort + jeg begynner på megamasse jobbing i sommer. Hadde vært flott om det som skulle inn hadde kommet snart. Jobber mandag og tirsdag og...
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 trodde jeg hadde mailet alt jeg...sjekker online adressen min om det har oppstått en feil..
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Bente har sjekket siden...den er jo perfekt...er helt tom for ord jeg... mannen min så den nå og synes den er flott...
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Mailet nettopp noe under tarotkortene...men resten der må komme i ettertid...
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 den er god. Skal ordne det, når jeg har spist opp jordbæra mine... )
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Jeg hopper i køya...er stuptrøtt... bente kan ikke du sende meg adr din på mail...har lyst å sende deg noe for alt styret... forresten st.hans bordet var dekket med servietter og lys fra deg...eller var det minst som sendte da...alzheimer her klem
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2007 Meg eller minst... Går for det samme det... hehe (tror det var mist, for jeg sendte vel kun sjokolade...(og fikk kjeft for det)) Har forresten sendt deg en mail... Skal tenke på det med adressa... hihi Sove godt. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå