1+1=2+1+x Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hei Jeg ble mamma for tre dager siden;) Jeg er i gang med ammingen... Har akkuratt amment vesle jenta, og da hun gulpet var det blod i gulpet. Jeg er veldig sår på brystet...Håper det kommer fra brystet og ikke fra babyen! Noen erfaringer? Uff, litt urolig nybakt mamma her...
MammaDilla Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Det er nok mest sannsynlig fra brystet ditt ja. Forstår veldig godt at du blir bekymret! Klarer du å knipe ut lit melk? Da ser du muligens om der kommer litt blod fra brystvorten også.
Divinity Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 prøv å håndmelke litt i en kopp eller noe, hvist melken er lyserosa/du ser blodspor er det fra deg.. Noe som er veldig sannsynlig siden du sier du er sår. Er ikke farlig for henne å drikke fra brystet ditt selvom du blør. Har selv vært sår så når hun har drukket har det sprutet blod over hele trynet på henne... ikke noe kjekt, men går heldigvis fort over.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 heisann! Først må jeg gratulere deg!! =) Blør du fra sårene på brystvorten da? mest sannsynlig er det nok det.. hvis du blør fra de.. Men er du usikker.. så ta en tlf til føden/ barsel å spør! VIl anbefale deg å kjøpe purelan!! Super mot såre brystvorter!! Lykke til!
1+1=2+1+x Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 Jeg får prøve å håndmelke litt... Er ikke helt erfaren, melka kom jo i dag! Verdt et forsøk i alle fall:) Hvor får man kjpt denne purelanen? Apoteket?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Kjøpes på apoteket ja:) Funker veldig bra, jeg var så heldig at jeg fikk med meg litt fra sykehuset. Gratulerer med ny baby!!!
Tomine is my star Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Samma skjedde her,jenta mi gulpa blod,det var pga sårheta..var så sår at jeg ikke klarte å se på brystvorta uten at det gjorde vondt..fikk tak i skjold,brukte de en stund,d funket bra..
1+1=2+1+x Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2007 Ah! Brukte sånn ammeskjold på sykehuset i begynnelsen... får kjøpe skjold + purelan i morgen jeg da. Takk jenter!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå