solioa Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hei! Noen som vet om Barnas hus fortsatt ligger i Drammen?
En_av_hver Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Her har det aldri vært Barnas Hus, bare Barneverden:-) Nærmeste her er i Sandvika:-)
solioa Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 Men du? Jeg søkte på barneverden nå og da stod det at de var blitt barnashus, men på barnashus stod det ingenting om drammen?
En_av_hver Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Det kan godt hende at de har blitt det i Sandvika, for der var det også Barneverden før. Mener å huske at jeg fikk reklame derfra i går....må gå og se om jeg finner den. Tror nemlig de gjorde om Barneverden til Barnas Hus i S.vika, men bare la ned hele greia i Drammen;-( ......også jeg som likte den butikken så godt......MEN antakelig har jeg spart en del penger på det da hi, hi. Nå går jeg og ser etter reklamen......er plutselig tilbake:-)
En_av_hver Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Etter å ha lett igjennom hele papirinnsamlingsboksen min fant jeg ut at det fortsatt lå på kjøkkenbordet......he, he. Barnas Hus ligger i Sandvika. I Lefdals lokaler, hvis det sier deg noe. Det er rett ved Hamang krysset, samme bygg som Anton sport og Ekstra Leker. Bak Inforama hvis du ser det fra motorveien:-) Skjønte du noe av det? Er skikkelig dårlig til å forklare he, he.
solioa Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2007 hehe ja sånn er det! Takk tror jeg skjønner hvor det er da ja! Tusen takk for at du leitet for meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå