Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Virker som mange her (sikkert meg selv og enkelte ganger) bare biter seg merke i en linje i ett innlegg og kaster seg på den og VERBALISERER i det store og det brede. LES hele innlegget er en fordel så man ikke missforstår !
Tommage♀♂ Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Hehe, du skal ikke formulere deg mye feil her inne før du har halve norges mødre på nakken;)
manonym Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Leser hele ja, tror det er en gang jeg ikke leste hele. Pleier å la være å svare om jeg ikke gidder å lese alt.
yasmina Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Ja, hvis jeg mot all formodinig ikke leser hele innlegget saa svarer jeg ikke...
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Ja, men ofte jeg ikke orker å lese hele tråden. Kan jo være hundreogørten svar.
LisaColli Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 leser hele hovedinnlegget ja, men ikke alltid jeg gidder å lese alle svarene..
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Ja, jeg leser hele innlegget... men ikke alle svara... )
Dotten Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Som de fleste over her. Jeg leser hele innlegget, men ikke alltid alle svarene. Noen ganger er det rett og slett for mange, så jeg orker ikke! Men, ser det er en del som sikkert leser hele innlegget, men de svarer ikke på det... lar seg provosere fordi de misforstår, og svarer i vei på noe heeeelt annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå