Gå til innhold

litt et hastespørsmål.. litt bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jenter. noen som har peiling...??

idag har jeg hatt noen sinsyke kynnere.. ( er i uke 31) og pga en fare for tidlig åpning av livmorhals i familien å tjekker jeg tappen en gang i mellom..

kan huske at jeg har lest den gang vi prøvde at når man var gravid så var tappen hard og sammensnurpet... siden jeg hadde så ondt, besvimte nesten og kastet opp, så tjekket jeg tappen.. og den er heeeeelt myk og ikke så sammensnurpet som tidligere...

i følge min "logiske tenkning" så blir jeg litt redd nå..

noen som vet noe???

på forhånd takk.

klemz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg dessverre.

Syns du skal ringe føden jeg;)

Skrevet

Det høres ut som om den har modnet litt, spør du meg... Da mykner den, og åpnes litt... Ring føden, du. Det er alltid det sikreste...

Skrevet

desverre...tror det kan være lurt å ringe føden.ellers et råd min jordmor ga meg var å ta et godt varmt bad å se om kynnerene ga seg for gjor di ikke det var det noe mer enn kynnere å da måtte jeg ringe føden med en gang:) du ble nok ikke klokere av dette svaret hell...

Skrevet

Hvis du er bare i uke 31, og redd for at du skal gå i fødsel - bør du ikke undersøke deg selv. Det kan jo føre til mer kynnere, og åpning av livmorhalsen. Og ikke er det lett å vurdere selv heller når du ikke gjør dette til vanlig. Hold deg til de profesjonelle og ring føden sier nå jeg!

Skrevet

har ringt føden.. prøvde så godt jeg kunne på mitt halv-danske ( bor i danmark og skal føde her) å forklare dem hva jeg mente..

de forsto ikke helt hva jeg mente, og ville ikke slå meg opp for å engang lese hvem jeg var og min historie. fikk bare beskjed på å slappe av å gå å legge meg så det gjør jeg nå..

fremdeles litt redd, men men..

takk for hjelpen jenter..

klemz

Skrevet

Det synes jeg var for dårlig fra deres side. Håper ikke kynnerne gjør vondt, for da bør du ringe igjen. Lykke til! Håper du får en fredelig og god natt.

Skrevet

jeg blir faktisk litt bekymra for deg nå, for har du så vonde kynnere som det du beskriver og at tappen er myk og litt åpen så kan det tyde på for tidlig fødsel, ønsker virkelig ikke skremme deg men hadde jeg vært deg så hadde jeg dratt inn til sykehuset å krevd at de sjekker deg.. det er viktig at du føler deg trygg og ivaretatt, skjønner de ikke hva du sier så får du evt forklare det på engelsk eller ta med deg en dansk venninnde som kan forklare de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...