Hogne&Anneli Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Bare for å være sikker. www.babyjungle.nl er vell det beste stedet å handle denne vognen på? Sett ang. levering, service, frakt osv. Noen som forresten vet hva de tar i frakt? Og om prisen står inkl. den nederlandske moms, eller uten?
Sala77 Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Det var kjempegreit å bestille derfra! Vogna kom på døra bare en uke etter bestilling! Husk å bestille med vognposen og regntrekk/ stormtrekket som hører til!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har kjøpt min derfra og er veldig fornøyd. Når du skal bestille må du gå inn på at du bor i Norge. Da kommer prisene opp uten nederlandsk moms. Der står også frakten, mener det er 60 euro, men husker ikke helt.
Bimmer´n Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Yes, frakten er 60 euro. Og prisene på hjemmesiden er inkl. nederlandsk moms, men blir som Turbo30 sier opp uten denne når man går inn på Norge. Jeg skal også bestille denne vognen, men skal vente litt da de ikke får inn noen av modellene før i beg av august! Hvilke farger skal du ha?:-)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Jeg var inne og kikket på denne nettsiden - er ikke det VELDIG billig for disse TFK vognene? Trodde selve vognen i alle fall kostet det dobbelte i butikkene her i Norge... Eller tar jeg feil? Noen som vet hvorfor der er så rimelige her? (en ny på barnevognmarkedet)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Så du pris med eller uten moms? Grunnen til at alt er så himla dyrt i norge, er moms og muns og tull&tøys, dette gjelder jo alt fra klær,utstyr til biler,hus mm.... Iallefall koster en splitter ny TFK sportsvogn i butikk her jeg bor, ja var det 5400,- kr tro? eller 5990,.? De hadde den på tilbud i fjor til 4440,-..... Jeg importerte fra babyjungle til kr 4000,-, da kjøpte jeg sportsvogn,og to regntrekk. Da er alle utgifter medregnet, moms og frakt og behandlingsgebyr (200,.) fra Tollpost. Her i norge koster det 299,- bare for ETT regntrekk....
Hogne&Anneli Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2007 Det er søstra som skal handle TFK, så siden jeg har barnevogndilla & er litt på nett når det gjelder barneutstyr, så fikk jeg oppdrag å finne ut hvor de solgte den til en grei pris. Handlet selv på pingpong-online.com, men glemte fort hvor mye ekstra utgiftene ble på når en bestiller fra utlandet...så måtte friske opp litt! Selv synes jeg sort sportsdel + beige bag er fint! Siden de skal vite kjønn, så hadde jeg kanskje ville gått for dyp rød eller lyse blå. Men spørs om de skal ha samme vogna til neste mann også, så da er det vell greit med beige. Terminen hennes er i starten på januar, så trenger ikke bestille før des. MEN flere spm: - hvor mye er den nederlandske momsen på? (17%) - Noen som vet om 07 mod bruker å komme på tilbud på babyjungle i des?
mamma-1977 Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 De selger denne vogna også på Happyland på Svinesund. Gjorde et kupp og kjøpte søsken/tvillingvogna til NOK 4.200,-, mot 7.300,- på Barnas Hus i Oslo! Synes det virket greiere å bestille vogna fra Happyland, sånn i forhold til reperasjoner o.l. Litt kortere avstand. Anbefaler å ringe dit å sjekke. Bestilte over tlf og hentet den på et senere tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå