Morratryne Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Er inne i en skikkelig trøtt periode, sover masse, og er like forbaska trøtt og sliten når jeg våkner. Helt uten energi... Har en gutt på snart 3 år som krever sitt, og jeg gjør så godt jeg kan, men har forferdelig dårlig samvittighet ovenfor han. Har bekkenplager itillegg, så orker ikke legge ut på de lengste turene. Sambo jobber endel, men stiller opp alt han kan. Kan ikke huske at jeg var så gåen med førstemann... Flere med meg? Eller noen gode råd??
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 HAr vært veldig trett hele dette svangerskapet. ER også 32 uker på vei, og har ei på tre. Kan sove hele tiden føler jeg, men kan jo ikke det heller. Er på vei til sengs nå, skal opp seks i morgen, så jeg trenger det. Sov til elleve i dag, men like forbasket trett til kvelden alikevel. Vet at om ti minutter så sover jeg.. Litt godt å vite at det er flere, selv om jeg ikke godter meg over at andre lider samme skjebne som meg akkurat. Lykke til
Gjest MMJ Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Hei du Jeg husker jeg også var det i uke 32!! Det varte til uke 34, var stuuuuptrøtt... ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg Men det går over, du kan jo sjekke jerninnholdet hos legen.
Morratryne Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2007 En trøst at vi er flere iallefall... Skal til legen til uka, så får ta noen prøver. Må vel krype til sengs jeg og, skal på jobb kl 7. :-(
mamamaren Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har også begynt med det i det siste. Kan sove hele tiden, bortsett fra at jeg får vondt i hoftene når jeg ligger lenge, og at når jeg våkner av sprengt urinblære, klarer jeg ikke sovne igjen, uansett hvor trøtt jeg er... Jeg er 3 over termin i dag, så jeg har en følelse av at det er kroppen som vil hvile til fødselen, men er ikke sikker... Slitsomt er det, i hvertfall! Har heldigvis ikke barn enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå