gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hmm.. Ett år som prøver, og fikk nå skrevet ut Pergo av gyn uten at jeg har PCO. Etter mange runder i tenkeboksen, og snakk med gyn har jeg funnet ut at jeg skal skifte litt fokus fra "å bli gravid" til å slappe litt mer av- det som skjer det skjer.. Jeg føler at dess mer jeg er inne på bim, jo mer stressa blir jeg! Og stress er jo ikke bra.. Selv om jeg har fått svar på masse (rare) spørsmål her inne;) Ønsker uansett alle riktig lykke til på ferden og jakten på den lille spiren, men for min del blir det sommerferie uten en eneste EL- test, granskning av EL- slim temping og en bråte med graviditetstester... Bare masse kos med min kjære! Så får vi krysse fingrene å se om det virker! Hvis ikke får jeg vel prøve Pergo (men sannheten er at jeg har senket skuldrene bare av å ha pillene i medisinskapet..!!). God sommer til alle:)
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Heisann =) Det er faktisk påvist at stress har ikke noe å si for å få barn Alle de som må gjennom masse for å bli gravide, blir gravide selvom de tenker på det 24/7.. Men jeg kan forstå deg.. Har en pause jeg og, men disse jentene her inne er bare sååå flinke så jeg må bare inn her for å kikke noen ganger.. hehe.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå