sauefot Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Har vært på føden i dag. Ble strippet for å få på litt fart på riene. Hadde 3cm åpning før strippinga. Nå har jeg ingen rier, er bare sliten, kvalm og lei. Over ett døgn med rier før strippinga, til ingen nytte. Hvorfor stopper det opp? Når jeg ble strippet til første fødsel, fødte jeg dagen etterpå. Usj, nå er jeg bare skuffet og lei meg. Gruer meg så masse til dene fødselen, og når riene startet for fullt i går morgest, tenkte jeg at: Heei, jeg rekker ikke grue meg. Men det gjør jeg jo nå, i massevis også.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg vet ikke hvorfor, men deter viktig at du går og hviler deg nå så du har energi når det setter i gang Knaksje det har bre vært modnings rier? Jeg ble strippet man og ons morgen beg riene da lillegutt ble født. Tror nok det komer til å bli fart på sakene for deg nå
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 fordi fødslen starter når baby og kroppen din er klar...
Nusseline♀♀♂ Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Det døgnet var jo ikke til ingen nytte! Du fikk jo 3 cm åpning. Når det starter igjen nå kan det gå fort så ikke gru deg. Jeg hadde 4 cm åpning på siste kontroll hos jordmor før jeg skulle ha nr 2, jordmora fikk jo hakeslepp for jeg hadde "bare" vært plaget med kynnere. Når vi kom på sykehuset når det satte igang så kom hun på 1 t og 38 minutter!
sauefot Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2007 Huff, jeg vet. Jeg syter jo verre enn en drittunge her. :'( Er bare det at jeg mistet motet så veldig. Føler meg litt bedre nå, etter en bitteliten dupp på soffaen.
Kjærlighet <3 Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Vannet mitt begynte å gå en tirsdags formiddag, fikk små rier og var p sjekk på sykehuset, ble strippet samme kvelden. Alt stoppet opp, kom ny vannhinne, ble sjekket til 2 cm åpning onsdags morning. Gutten kom ikke før lørdag.... (da tok dem hull på vannhinnen.....1,5 t senere kom han..) Så jeg har ingen tru på å bli strippet :-) Håper det ikke går sånn for deg da! Lykke til :-)
sauefot Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2007 Mista troen på denne strippingen jeg og gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå