Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 hei, hvordan går det med spirosanen?? (Jeg spurte om spirosan og fikk svar fra deg for en tid tilbake!)
may-mom-05 Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Begynte å lure jeg nå... hehe. Er mammaen til ei skjønn jente som heter Amalie jeg også:-) Hva er forresten spirosan, hvis jeg får spørre?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 slankepiller :-D eller naturmedisin da-... søkte på spirosan her - i jakten på et innlegg jeg har skrevet før, men jeg fant en bedre forklaring.: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9577979
amalie`s mamma Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 heisann.. Æhh tok litt tid før jeg fikk spirosan i posten, også har jeg bare tatt det to dager.. gølemte hele kuren, hihi... prøve å ta det fra i morgen igjen vell hvordan går det med deg da, har du prøvd også?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 hei igjen! ja... jeg har vel glemt dem litt ut jeg også kan du si... tok dem før ferien, og jeg lurer meg på om jeg ikke følte at jeg gikk litt ned.. men så var det ferie, og tok ikke dem med! og jeg har iallefall gått opp i vekt i ferien! nå prøver jeg å ta dem igjen, men glemmer dem hele tiden. har fått to bokser til, ikke ferdig m nr 1 enda!!!!!! du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå