Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 ser jo helt grusomt ut. opphovnet og fæl...sukk, håper det går bort etter fødsel ja....!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 jepp!! forferdeligt,jeg nekter å ha sex med samboer for jeg føler meg skikkelig ekkel!!!! det skal høre til å gå vekk etter fødselen ja..håper for alt i verden det!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Er hoven ja, og blir kjempesår etter sex, ikke akkurat noe som gir mersmak for tiden. Ser med gru på fødselen når man skal presse ut en unge som er mellom 35 og 38 cm rundt hodet, når jeg blir sår og får små sprekker etter sex nå Noen som har tips om hva som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Har ikke sett meg selv nedentil, men kjenner at STORE ting har skjedd. Kjønnsleppene er liksom kjempefyldige og spriker, og det kjennes ut som om det innvendige holder på å ramle ut.... Kan ikke huske at det var sånn med nummer en....Håper det kommer bort etter fødsel ja, for slik kan det ikke forbli. Men synes jeg har lest flere innlegg om dette, så må velg å tro at det er normalt. Vi får sikkert operasjon for å rette på dette hvis det ikke ordner seg selv etter fødsel ) Vi får roe oss ned og satse på det iallefall. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har faderullan meg fått åreknuter også. Ikke bare Hemoroider, men foran også!! Tror det er det i hvert fall for det er noen tjukke blodårer der som ikke har vært der før. ÆSJ!!!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 JA off.... Er bare en stor, rød, hoven klump der nede.... æsj..og au!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Ja, er også det - og har vært det lenge! Huff, det merkes så godt synes jeg. Kjenner presser og blodansamlingen liksom... Jeg er bare i uke 29, men det er andre svangerskap. Sist kom det litt heeelt på slutten. Var også hoven noen uker etter fødsel SELVSAGT, men så roet det seg. Klart ting endret seg og så litt annerledes ut etter en stund, men synes ikke det ble "større" egentlig. Tror det er lurt å være mentalt forberedt på at ting kan se litt annerledes ut etter fødsel, men at det ikke trenger å gjøre noe, eller oppleves negativt. Noen små rifter mellom indre og ytre lepper gjorde at utseende forandret seg litt hos meg. Tok litt tid å akseptere det, faktisk. Selv om det er av null betydning, ingen kan se eller skjlønne og mannen skjønner ikke hva jeg snakker om. Det plager meg ikke nå!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Skikkelig rare greier det der! Har ikke opplevd å være det i forrige svangerskap, og (bank i bordet...) har ikke opplevd å være det hittil nå. Det er sikkert noen som blir mer plaget enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå