Gå til innhold

ja ja da er største flyttelasset flyttet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og igjen sitter vi i en rimelig ribbet leilighet m ekko... trivelig, hehe!! skal bo her m minimalt av ting frem til fredag... har bare stol, pc og tv pluss bord på kjøkkenet, og seng da seff... he he litt ukoselig, men sånn er det å være på flyttefot...

det verste er vel at vi ikke har noe sted å bo!!! skal låne en midlertidig leilighet i 1 mnd bare... sukk, livet er herlig dere!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, vi er i samme situasjon, og det er noe dritt! Skal være ute av leiligheten her neste uke en gang,overtar ny leilighet til fredag og skal bo hos svigermor noen måneder. den ny leiligheten skal pusses opp, og alt må gjøres! Åååå som jeg gleder meg til å bo i en bag hos svigermor i ihvertfall 3 mnd... God sommer...hehe

Skrevet

huff det er noe skit assa... men dere er heldige som vet dere har en leilighet som venter da, hehe!!! Jeg sjekker finn tjue tusen ganger om dagen, men neeeeida... ingenting passende for oss, og er det passende så vil de ikke ha en alenemor m snart 2 barn som leietakere.... åååååh blir så oppgitt assa!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

huff jeg kjenner meg igjen! vi bor hjemme hos foreldrene mine nå ,har bodd der i 2 måneder og nå er det bare 2 uker igjen til vi får overta leiligheten vår!! skal bli så ufattelig deilig!! og bare være oss igjen og ikke måtte ta hensyn til noen!! gjøre hva vi vil når vi vil

Kan du ikke sette inn en annonse på finn.no selv? var slik jeg fant vår leilighet!

Skrevet

huff.. har hatt annonse i avisen her 2 dager, og INGEN som ringte.... er så kjipt å bruke masse penger på annonser når ingen tar kontakt uansett :o(

Men samtidig sparer jeg jo husleiepenger for juli, he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...