Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Jeg lurer på om det er flere på 30+ her inne,har inntrykk av at det er mange 20-25. Jeg er selv 33 blir 34 ca 1 mnd før termin. Sambo blir 33 like etter termin. Jeg har en MA bak meg som ble oppdaget i uke 12,dødt siden uke 9,dette var i februar. Jeg er nå 14+3 og har termin 22.12.07
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 31 her. Og mannen 32. Jeg tror vi er flere, men sikkert ikke i flertall:-) Jeg har termin 23. (eller 28.) november:-) Spennende!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 35 her og førstegangsfødende. Har også inntrykk av at det er mange "unge" her inne, 20 ++. Merker det også godt på nivået på noen av innleggene, selv om jeg synes de faste innleggerne er hyggelige.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 31 og førstegangs;) pappaen er 30
Rosalie Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Er 38 år (nesten 39 før babyen kommer) og er førstegangsfødende. Slik kan det gå når man bruker 10 år på å bli gravid :-)) Mannen fylte nettopp 34 :-))
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 puh! godt å se at det er flere her,tiltross for at vi er i mindretall. Føler at alle jeg kjenner får barn før 30,så det er godt å se at det er flere som er "sent" ute.
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Vi blir 35 år før vår baby kommer til verden en gang i november.
tyr1977 Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 30 her for en måned siden:-) Han er 40, vi har ingen barn fra før og gleder oss til oktober
mucha Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 31 å førstegangsfødende. samoer 34. Blir 32 en uke etter termin....har termin 03.01.08
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 24. juni 2007 #10 Skrevet 24. juni 2007 31år og førstegangs, mannen er 35.. Termin 17 okt... Gleder oss masse!!!!!!
Petrine+Røver Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 jeg er 31 og samboeren "bare" 28... har foreløpig termin 23. des :-)
~Roskva~ Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Hei Ser ut til at det er flere av oss her inne :-) Både jeg og sambo er 31. Sambo fyller32 før babyen kommer, mens jeg har mens-termin dagen før min egen 32-årsdag :-)
enpå3ogenpå1 Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 jeg er førstegangs og blir 35 år dagen før termin (foreløbig termin). Mannen er 36. Godt å se det er flere :-)
mammam Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 Både samboer og jeg er 30 år, førstegangs. Fant ut at jeg var gravid dagen før jeg ble 30, he he. Termin 20. september.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 32 og førstegangs, samboeren min 36..så alene er du ikke - men synes det samme som deg at det virker som de fleste her inne er en del yngre...ikke noe vondt ment altså..
Ludoline Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 Er 33, og blir 34 like etter termin. Ektefellen vil være 32 når barnet blir født. Terminen min er 26 desember.
nr2påveinå Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 Blir 33 i god tid før termin 6.jan. Mannen ble akkurat 31...
Frk. Lykke Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Og jeg er 34 og min forlovende 31. Vi venter på våres første kjærlighetsbarn....
Mitt vakre trekløver Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 Jeg blir 33, 6 dager før antatt termin:) Så kanskje vi får bursdag på samme dag (håper ikke det, men...) Sambo blir 35 i okt. Vi har termin 11 nov. Hadde en SA i jan, i uke 8, men hvert dødt 2-3 uker. Er i uke 21 nå - og kjenner spark både i og utenfor magen:) Litt av en julegave du skal få, solstråle! - julenissen som kommer og ikke storken, eller begge deler:) Vi er fra Oslo - hvis du ikke er langt unna, kunne vi jo trilet tur på nyåret:) *vi gamlemødrene på tur*....hihi
sol og varme Skrevet 25. juni 2007 #20 Skrevet 25. juni 2007 Jeg fyllte 33 i mars, venter 3 barn den 16 november... sambo er 34... godt å se noen på samme alder, føler meg litt "gammel" innimellom linjene på bim
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #21 Skrevet 26. juni 2007 vi er jo en del da,og mange av oss har ventet litt med å få barn også,nå føler jeg meg ikke så gammel mer....
Miamamma Skrevet 26. juni 2007 #22 Skrevet 26. juni 2007 Blir 30 til høsten, pappaen blir 37, og vi skal ha vår nummer to. Fikk vår første for nesten 5 år siden, så vi er nok litt ute av trening :-)
Miamamma Skrevet 26. juni 2007 #23 Skrevet 26. juni 2007 Glemte å si at foreløpig er terminen satt til 26. des. Kanskje jeg kan knipe igjen, så det blir nyttårsbarn?!
Millerine Skrevet 26. juni 2007 #24 Skrevet 26. juni 2007 Hei! Jeg er gravid for første gang og er 33 år. Det er herlig når det endelig blir klaff etter en del prøving. Nå ser jeg bare frem til jul når lille miraklet kommer! Ser ut som det er mange i samme båt her inne! Du er iallefall ikke alene om å være i din beste alder med buuulende mage for første gang. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå