Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er flere på 30+ her inne,har inntrykk av at det er mange 20-25. Jeg er selv 33 blir 34 ca 1 mnd før termin. Sambo blir 33 like etter termin.

Jeg har en MA bak meg som ble oppdaget i uke 12,dødt siden uke 9,dette var i februar. Jeg er nå 14+3 og har termin 22.12.07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

31 her. Og mannen 32. Jeg tror vi er flere, men sikkert ikke i flertall:-)

Jeg har termin 23. (eller 28.) november:-)

Spennende!!!

Skrevet

35 her og førstegangsfødende. Har også inntrykk av at det er mange "unge" her inne, 20 ++. Merker det også godt på nivået på noen av innleggene, selv om jeg synes de faste innleggerne er hyggelige.

Skrevet

31 og førstegangs;)

pappaen er 30

Skrevet

Er 38 år (nesten 39 før babyen kommer) og er førstegangsfødende.

Slik kan det gå når man bruker 10 år på å bli gravid :-))

Mannen fylte nettopp 34 :-))

Skrevet

puh! godt å se at det er flere her,tiltross for at vi er i mindretall. Føler at alle jeg kjenner får barn før 30,så det er godt å se at det er flere som er "sent" ute.

Skrevet

Vi blir 35 år før vår baby kommer til verden en gang i november.

Skrevet

30 her for en måned siden:-)

Han er 40, vi har ingen barn fra før og gleder oss til oktober

Skrevet

31 å førstegangsfødende. samoer 34. Blir 32 en uke etter termin....har termin 03.01.08

Skrevet

31år og førstegangs, mannen er 35..

Termin 17 okt... Gleder oss masse!!!!!!

Skrevet

jeg er 31 og samboeren "bare" 28... har foreløpig termin 23. des :-)

Skrevet

Hei

Ser ut til at det er flere av oss her inne :-)

Både jeg og sambo er 31. Sambo fyller32 før babyen kommer, mens jeg har mens-termin dagen før min egen 32-årsdag :-)

Skrevet

jeg er førstegangs og blir 35 år dagen før termin (foreløbig termin). Mannen er 36.

Godt å se det er flere :-)

Skrevet

Både samboer og jeg er 30 år, førstegangs. Fant ut at jeg var gravid dagen før jeg ble 30, he he. Termin 20. september.

Skrevet

32 og førstegangs, samboeren min 36..så alene er du ikke - men synes det samme som deg at det virker som de fleste her inne er en del yngre...ikke noe vondt ment altså..:)

Skrevet

Er 33, og blir 34 like etter termin. Ektefellen vil være 32 når barnet blir født. Terminen min er 26 desember.

Skrevet

Blir 33 i god tid før termin 6.jan. Mannen ble akkurat 31...

Skrevet

Og jeg er 34 og min forlovende 31. Vi venter på våres første kjærlighetsbarn....

Skrevet

Jeg blir 33, 6 dager før antatt termin:) Så kanskje vi får bursdag på samme dag (håper ikke det, men...) Sambo blir 35 i okt. Vi har termin 11 nov. Hadde en SA i jan, i uke 8, men hvert dødt 2-3 uker.

Er i uke 21 nå - og kjenner spark både i og utenfor magen:)

Litt av en julegave du skal få, solstråle! - julenissen som kommer og ikke storken, eller begge deler:)

Vi er fra Oslo - hvis du ikke er langt unna, kunne vi jo trilet tur på nyåret:) *vi gamlemødrene på tur*....hihi

Skrevet

Jeg fyllte 33 i mars, venter 3 barn den 16 november... sambo er 34... godt å se noen på samme alder, føler meg litt "gammel" innimellom linjene på bim :)

Skrevet

vi er jo en del da,og mange av oss har ventet litt med å få barn også,nå føler jeg meg ikke så gammel mer....

Skrevet

Blir 30 til høsten, pappaen blir 37, og vi skal ha vår nummer to. Fikk vår første for nesten 5 år siden, så vi er nok litt ute av trening :-)

Skrevet

Glemte å si at foreløpig er terminen satt til 26. des. Kanskje jeg kan knipe igjen, så det blir nyttårsbarn?!

Skrevet

Hei! Jeg er gravid for første gang og er 33 år. Det er herlig når det endelig blir klaff etter en del prøving. Nå ser jeg bare frem til jul når lille miraklet kommer!

Ser ut som det er mange i samme båt her inne! Du er iallefall ikke alene om å være i din beste alder med buuulende mage for første gang.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...