Gjest thricane Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 har så lyst på en til, men når få tid? jeg har akkurat startet i ny jobb, men dette er bare et vikariat. lurer så på om vi skal fortsette prøvingen, eller om vi skal la det ligge. men så tenker jeg, jobber kommer og går, men barn og alderen mellom vil jo være for resten av livet....men så er det dette med at man så gjerne skulle hatt en fast jobb, så man hadde noe å komme tilbake til. hm....men da går det fort et år, pluss prøvetid... og jeg sliter m cyster, så det kan ta sin tid... hva ville dere gjort?
Mille** Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg ble gravid 2 mnd etter at jeg hadde startet i ny jobb, også vikariat. Men da hadde vi ventet i over 6 1/2 år på å prøve med nr 2 da. ) Så jeg hadde fortsatt prøvingen.
smakk Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Med tanke på at det pga cystene kan bli litt vanskelig/ ta litt tid, så hadde jeg nok ikke brukt prevensjon. Jobbmessig kan jo situasjonen endre seg raskt, så jeg hadde nok bare fortsatt som normalt og ønsket et eventuelt barn velkommen når det kom. Det er jo tross alt det viktigste, alt rundt har det gjerne med å ordne seg )
Gjest thricane Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 takker for svar dere:) tror jeg skal ta en prat m samboer i kveld, og prøve videre. har satt det på hold, men tror nok ikke det lenger.... må bare finne ut hvordan vi skal ordne oss økonomisk, siden det bare er vikar en kort periode...
*Rutletutt* Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Jeg hadde akkurat samme dilemma som deg da jeg begynte i et 6-mnd engasjement etter studiene. Hadde dårlig tid med å bli gravid også da hvis jeg skulle være sikker på å få permisjonspenger...men vi lot det stå til - ble heldigvis gravid akkurat sånn at det skulle gå med permisjonspengene:o) Tenkte også på dette med aldersforskjell og på at jeg ikke var garantert å få jobb med gang igjen etter at engasjementet var over.... Var veldig heldig, jeg da - for jeg fikk fast jobb etter at engasjementet var over:o) Så nå ha jeg fast jobb å gå tilbake til etter permisajonen...så det ordner seg for snille jenter;o) Lykke til:o)
Gjest thricane Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 tusen takk for svar rutletutt:) så gøy at det ordnet seg. akkurat samme situasjon som meg ja:) rett fra studiene her og. får se hva samboer sier om det:) kanskje vi skal prøve igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå