vero:o) Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 jeg er 21 uker i dag...har hatt lette smerter helt nede i magen + i bekkene.....men de par siste ukene har jeg kjent det mere...kan dette vere farlig?? har det med at jeg har litt problemer med bekkene kansje eller???er vel ikke sånt direkte vont i magen heller...men ømm,til tider vont,hvis jeg bøyer meg ned eller feks setter meg litt hart ned.. har hørt med kjente som er gravide og men de har ikke hatt det sånt... eller er det det at alt utvider seg at det blir litt sårt,,er førstegangs foresten,så vet ikke hvordan det skal vere ....
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 hei vero! Jeg har det likedan. Har ikke problemer med bekkenet, men har de siste ukene (fra uke 17 ca) hatt helt vanlige menssmerter som kommer og går. Jordmora jeg går til, beroliget meg ikke akkurat. HUn synes det "virket rart". Men den lille sparket og veivet og så frisk og rask ut, så jeg orker ikke bekymre meg så veldig for det. (Lett å si i skrivende øyenblikk når jeg ikke kjenner murringene. Med en gang et nytt 'tak' kommer blir jeg litt småengstelig). Men jeg spurte her inne, og det virker som at det er flere som har vært borti det. Det er jo mye som skjer inni der nå. Leddbåndende styrkes veldig i disse tider. Satser på at alt er fint jeg:-) Men kjekt om noen kan forklare dette:-)
vero:o) Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 det er ingen som kan forklare det nei..hm.. rart og.... jeg hadde menssmerter i første trimester og ,men da var det mange som sa det var helt normalt...men jeg vet ikke om det bare gjeller i begynnelsen kansje....jaja er ikke bekymra heller men hadde vert ok å vist litt mere har ikke sakt noe til legen heller da :-)
~chess~ Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Hei. Jeg hadde også sånn menssmerter i første svangerskap. Startet i uke 17 og kom og gikk resten av svangerskapet. På slutten fikk jeg skikkelig mensmurringer hvis jeg sto for lenge. Fikk aldri noen forklaring på dette, men er vel bare forandringene i kroppen tenker jeg. Nå er jeg i uke 19 og har ikke merket noe særlig til det enda.
Tonje, M&A Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har hatt menssmerter i noen uker nå ( er i uke 28) Spurte jordmor da og fikk beskjed om å roe ned tempoet. Kroppen som sier fra når det blir for mye. Men nå jobber jeg nesten ikke og orker ikke gjøre så mye. Men smertene er noen ganger så vonde at jeg blir redd. Men husker dette fra forige gang og, men ikke at det var så vondt. Men jeg tenker som så at hadde jordmor vært bekymret, hadde de kanskje sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå