Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Her er mitt skriftemål, hehe Frokost: 2 brødskiver med brelett oliven, vita ost, ett kokt egg og nugatti. En cappuccino fra pose, masse svart kaffe + et rugknekkebrød med smør og nugatti som "søndagsfrokostdessert", hehe. Mellommåltid: Et stort stykke vita hjertego ost, nammis den osten! Lunsj: En brødskive med soft light, en porsjon havregrøt, et stykke sjokoladekake. En cappuccino fra pose. Svart kaffe. Middag/kveldsmat: 3 skiver brød med soft light og lett jordbærsyltetøy. Mye brødskiver, men har trent 90 minutter hard sykling i dag så da må man ha påfyll!
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Skriftemål? Må man ikke ha syndet for å avlegge det...?
Sjefsmegga Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har spist: 3 havrekjeks og et glass melk til "froskost" 1 stykke steik med poteter og grønnskaker til middag...og thats it...alt jeg har rukket i dag... Sukk...så nå skal jeg fråtse i alt jeg kan finne...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 2 isabella is og en kanelbolle. Er ikke i humør til å spise for tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå