Stoltmai mamma:) Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 ingen mens er kommet enda, hmmm, tok en test på tirsdag, den va Neg.. men hatt pos EL tester i en uke nå... er rar i magen,burer og romesterer,mye på do,vondt i høyre side, og litt stikninger, det va jeg forrige gang også, så bare krysser fingrene.. er også kvalm til tider, puppene vil jeg si er mer fyldige, detter i hvertfall ut av bhên.. Har bestemt meg for å vente med å teste igjen, heller se om tanta sku komme etterhvert... men håper ikke
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 det vil da si at du skulle hatt mens for 6 dager siden.kan hende at det var for tidlig å teste på tirsdag. er mange som går lenge over ikm før de får en pos. test. hadde ikke klart å vente jeg da, hadde nok tatt en test i morgen tidlig hvis jeg hadde vært i dine sko. men er jo greit å holde seg litt unna skuffelser... men spør du meg så har du rimelig mange symptomer. synes nesten du skal teste jeg masse lykke til!!
Stoltmai mamma:) Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Har veldig lyst, får se om e klarer å vente eller om e tar en i morgen tidelig.... Har egentlig bestemt meg for at e skal teste rundt den 5 juli, skal i bryllup den 7 juli, så om jeg ikke er gravdi skal jeg drikke tenkte jeg, (håper jo da at jeg ikke kan drikke ) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå