Gå til innhold

skulle hatt mensen den 18 juni, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen mens er kommet enda, hmmm, tok en test på tirsdag, den va Neg.. men hatt pos EL tester i en uke nå... er rar i magen,burer og romesterer,mye på do,vondt i høyre side, og litt stikninger, det va jeg forrige gang også, så bare krysser fingrene.. er også kvalm til tider, puppene vil jeg si er mer fyldige, detter i hvertfall ut av bhên..

Har bestemt meg for å vente med å teste igjen, heller se om tanta sku komme etterhvert... men håper ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det vil da si at du skulle hatt mens for 6 dager siden.kan hende at det var for tidlig å teste på tirsdag. er mange som går lenge over ikm før de får en pos. test.

hadde ikke klart å vente jeg da, hadde nok tatt en test i morgen tidlig hvis jeg hadde vært i dine sko.

men er jo greit å holde seg litt unna skuffelser... men spør du meg så har du rimelig mange symptomer.

synes nesten du skal teste jeg :)

masse lykke til!! :)

Skrevet

Har veldig lyst, får se om e klarer å vente eller om e tar en i morgen tidelig....

Har egentlig bestemt meg for at e skal teste rundt den 5 juli, skal i bryllup den 7 juli, så om jeg ikke er gravdi skal jeg drikke tenkte jeg, (håper jo da at jeg ikke kan drikke ) hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...